English

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا:

ما با تمام توان به مانند دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان می‌ایستیم

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به اینکه دشمنان ارزش‌های دینی را نشانه گرفته‌اند، گفت: ما با تمام توان به مانند دوران دفاع مقدس در مقابل آنان می‌ایستیم.

ما با تمام توان به مانند دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان می‌ایستیم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با حضور در شیراز و شرکت در سومین یادواره ۹۷۶ شهید والامقام فرماندهی انتظامی استان فارس، بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی؛ نقش رهبری، روحیه شهادت طلبی رزمندگان اسلام و توکل و ایمان به خدا از مولفه‌هایی بود که باعث پیروزی ایران اسلامی شد.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما بسیار سنگین است و با برگزاری یادواره شهدا، می‌خواهیم این پیام را انتقال دهیم که روحیه شهادت و ایثار طلبی در ما زنده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد: ۱۵ هزار شهید استان فارس سند محکمی است که بدانیم این استان چه نقش و سهم بزرگی را در دوران دفاع مقدس ایفا کرده است.

سردار شرفی اظهار داشت: دشمنان به خیال خود فکر می‌کردند می‌توانند سه روزه ایران را تسخیر کنند و با استفاده از تمام توان نظام سلطه به ایران اسلامی حمله کردند ولی به لطف الهی در این مسیر ناکام ماندند و یک وجب از خاک کشور را در اختیار آنان قرار ندادیم.

سردار شرفی با اشاره به وصیت نامه تعدادی از شهدای گرانقدر ایران اسلامی، عمل به وصایای شهدا را وظیفه همه دانست و گفت: هشت سال دفاع مقدس هنوز ادامه دارد و دشمنان توطئه‌های خود را بر علیه کشور ادامه می‌دهند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دشمنان ارزش‌های دینی را نشانه گرفته‌اند، گفت: ما با تمام توان به مانند دوران دفاع مقدس در مقابل آنان می‌ایستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه دشمنان با اقدامات خرابکارانه خود به عناوین مختلف در اوایل انقلاب، کشور را به یک کشور جنگ زده تبدیل کردند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافع دشمنان به خطر افتاد و بحران‌های مختلفی را بر علیه این کشور شروع کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز فرمان بگیریم حتما راه شهدا را ادامه می‌‍‌دهیم، بیان کرد: هر کسی از سیره شهدا تبعیت کند و راه شهدا را فراموش نکند، رستگار خواهد شد و در دنیای امروز ما، هیچ فضیلتی بالاتر از تبعیت از راه و رسم شهیدان نیست و زنده نگه داشتن یاد شهیدان موجب توسعه فرهنگ ایثار شهادت است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در شرایط فعلی مخصوصا در زمان تهدید، بهترین فرهنگی که می‌تواند موجب صیانت از کشور و همچنین صیانت از آحاد مردم عزیزمان شود، روحیه شهادت طلبی و فرهنگ ایثار شهادت است که خوشبختانه این درصدش در جمع کارکنان انتظامی بسیار بالاست و مثل دوران هشت سال دفاع مقدس، همه همکاران و همسنگران عزیز من آمادگی صد درصدی دارند تا هر نوع تهدیدی را دفع بکنند و هر جا لازم شد تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم بایستند.

سردار شرفی در پایان از سردار حبیبی و همه کسانی که در برگزاری این یادواره نقش موثر داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

 

مسیر شهدا واضح و مشخص است 

امام جمعه شیراز

آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مجموعه انتظامی استان فارس، بیان کرد: مقام شهدا در نزد خداوند متعال بسیار بالاست و این ما هستیم که میهمان آنها می‌شویم و از افتخار آفرینی‌هایی که برای کشور خلق کرده‌اند بهره‌مند می‌شویم.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" برگزاری مراسم و یادواره‌‌های شهدا بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: ایران، کشور امام زمان (عج) و مرکز ام‌القرای جهان اسلام است و اگر همه یکی باشیم و وحدت داشته باشیم، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

آیت‌الله دژکام با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر لزوم مقابله با نفوذی‌ها در کشور، تصریح کرد: شهدا رفتند و جان شیرین خود را فدا کردند تا اینگونه اقدامات در کشور اتفاق نیفتد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: از سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان و تک تک کارکنان پلیس در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه تقدیر و تشکر می‌کنم و ان‌شاالله در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم.

 

شهدا بهترین داشته خود یعنی جانشان را برای کشور هدیه دادند

سردار حبیی فرمانده انتظامی فارس

در ادامه سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای انتظامی فارس، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تاکید داشتند باید کسانی که جنگ و دفاع مقدس دیده‌اند آن را برای نسل‌های جدید بیان کنند؛ چرا که در غیر این صورت دشمنان آنگونه که می‌خواهند و دوست دارند بیان می‌کنند.

وی افزود: دشمن در جنگ بر علیه ایران اسلامی فکر همه جا را کرده بودند اما آن چیزی که رزمندگان را پیروز و دشمنان را ناکام گذاشت، ایمان آنان بود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خانواده شهدا چیزی از ما نمی‌خواهند به جز اینکه راه شهدا را ادامه دهیم، تصریح کرد: شهدا رفتند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: خداوند می‌فرماید شهدا زنده‌اند و در نزد من روزی می‌خورند، بنابراین ما در پیشگاه خانواده‌های شهدا مسئول هستیم و به این مسئولیت خود افتخار می‌کنیم.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در آستانه فرار رسیدن هفته انتظامی هستیم و ما خدمتگزار مردم هستیم و به این مهم افتخار می‌کنیم، گفت: کسانی که می‌خواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند، بدانند که ماموران انتظامی استان فارس سینه خود را در مقابل آنان سپر خواهند کرد.

یادواره ۹۷۶ شهید گلگون کفن فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، فرمانده انتظامی فارس، استاندار، رئیس کل دادگستری، خانواده‌های معظم شهدا و تعدادی از کارکنان انتظامی، امروز ۵ مهرماه در سالن مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه