English

از ۷ الی ۹ مهرماه برپا می شود؛

نمایشگاه مُد و لباس شیراز با حضور صد برند برتر کشوری و بومی

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برپایی پنجمین نمایشگاه مُد و لباس شیراز با همراهی صد برند برتر ایران و حضور ۹۰ درصدی برندهای بومی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نذر حجاب هم همانند نمایشگاه‌های قبلی داریم که عرضه چادر نیز به قیمت تعاونی ارائه می گردد.

نمایشگاه مُد و لباس شیراز با حضور صد برند برتر کشوری و بومی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سید رسول موسوی نژادیان معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام برپایی پنجمین نمایشگاه مُد و لباس شیراز؛ بیان داشت: نمایشگاه یاد شده ۷ تا ۹ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۱ تا ۲۱ در سالن تشریفات مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی آغاز به کار می کند و ورود نیز برای بازدید عموم رایگان می باشد.

وی با اشاره به اینکه این تولیدکنندگان و طراحان بومی، فعالیت چشمگیرتری نسبت به سال های قبل خواهند داشت، هدف اصلی پنجمین نمایشگاه مُد و لباس شیراز را حمایت از تولیدکنندگان و طراحان بومی دانست.

موسوی نژادیان با تاکید بر اینکه، برای اولین بار بیش از ۹۰ درصد از برند های استان فارس و شیراز در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: توجه به بحث تنوع و کیفیت و قیمت در ارائه محصولات و ارائه کالاهای عفیفانه، ارائه پوشاک بر پایه الیاف طبیعی و دوستار محیط زیست در این نمایشگاه مد نظر قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه