English

امام جمعه شیراز:

رژیم جعلی بداند که از این جنایت ها جز خفت و خواری، چیزی کسب نخواهد کرد

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دشمن غدار صهیونیستی و رژیم جعلی اشغالگر باید بداند که از این جنایت ها طرفی نخواهد بست و جز خفت و خواری برای خود و جریان استکبار چیزی کسب نخواهد کرد.

رژیم جعلی بداند که از این جنایت ها جز خفت و خواری، چیزی کسب نخواهد کرد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، در پی شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیر کل شهید حزب الله لبنان، پیامی صادر کرد.

بسم الله القاصم الجبارین

«« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ 

فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ و َ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً »»

مردم غیور و مقاوم و همیشه در صحنه فارس ! 

شهادت قدوۀ المجاهدین حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را به محضر حضرت بقیۀ الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و نائب امام آیت الله العظمی خامنه ای دام ظله العالی و خانواده آن شهید عزیز و عموم مسلمانان و اهل ایمان و شما مردم خطه شهید پرور فارس، تسلیت و تبریک عرض می کنم.

دشمن غدار صهیونیستی و رژیم جعلی اشغالگر باید بداند که از این جنایت ها طرفی نخواهد بست و جز خفت و خواری برای  خود و جریان استکبار چیزی کسب نخواهد کرد. و خون این سید الشهداء مقاومت و دیگر عزیزان شهید، بنیان پوسیده رژیم جعلی را ویران خواهد کرد.

در اینجا بار دیگر آمادگی خود و همه مؤمنانِ به راه حسین علیه السلام از خطه پانزده هزار شهید استان فارس را برای هر گونه فرمان برداری و ایثار جان و مال و بذل وجود خود تحت فرمان و دستور ولی امر مسلمین و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله العالی اعلام می دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه