English

معاون راهداری استان خبر داد؛

نصب بیش از ۲۱ هزار علایم ایمنی در محورهای مواصلاتی فارس

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از احداث و نصب بیش از ۲۱ هزار انواع علایم ایمنی در محورهای استان طی ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

نصب بیش از ۲۱ هزار علایم ایمنی در محورهای مواصلاتی فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، عبد المجید دستاران معاون راهداری استان گفت: با هدف ارتقا ایمنی راه ها، سهولت در تردد وسایل نقلیه و به منظور افزایش رفاه حال کاربران جاده ای ۲۴۰۰ کیلومتر خط کشی، نصب انواع حفاظ های ایمنی به طول ۲۴ کیلومتر، ۱۲۰۰ مترمربع نصب و بهسازی تابلوهای اطلاعاتی راه ها و احداث روشنایی برای ۶۵ نقطه از محورهای پر تردد استان، در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ اجرایی شده است. 

معاون راهداری فارس در ادامه به دیگر اقدامات اجرایی در زمینه ایمنی راه  های استان اشاره کرد و گفت: اجرا و تکمیل ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی با هدف کاهش سوانح رانندگی، نصب ۲۱ هزار علایم ایمنی در طول محورها و شناسایی و برخورد با بیش از ۱۲۰۰ تخلف جاده ای از دیگر اقدامات راهداری در ۶ ماهه اول سال جاری بوده است.

دستاران در بخش پایانی سخنان خود به سایر عملیات های راهداری در استان اشاره کرد و افزود:  اجرای ۲۳ کیلومتر تهیه و نصب نیوجرسی و ۸۴ کیلومتر شیار لرزانده طولی از دیگر اقدامات صورت گرفته معاونت راهدارب فارس در ۶ ماهه اول سال جاری بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه