English

رییس کل دادگستری فارس:

نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر حمایت و پشتیبانی های لازم از مجموعه انتظامی، گفت: نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است.

نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت الاسلام و المسلمین "سید صدرالله رجایی نسب" رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار فرمانده انتظامی استان و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با وی، اظهار داشت: رابطه مجموعه قضائی و انتظامی، رابطه ای دوطرفه است و باید به مانند همیشه تعامل و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی افزود: مجموعه انتظامی خط مقدم و در میدان و کف جامعه حضور دارد و اگر پشتیبانی لازم از این مجموعه صورت نگیرد، بسیاری از اقدامات در جامعه با مشکل روبرو می شود.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر حمایت و پشتیبانی های لازم از مجموعه انتظامی، گفت: نتیجه حمایت از مجموعه انتظامی، امنیت و آرامش جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین رجایی نسب با اشاره به اینکه مجموعه قضائی و انتظامی از یک خانواده و به عنوان متولیان اجرای عدالت و برخورد با فساد هستند، گفت: باید در این راستا با هم همفکر باشیم و با تبادل نظر و ارائه راهکارهای لازم اقدامات را پیش برده و ضعف های احتمالی را شناسایی و مرتفع کنیم.

وی برقراری عدالت در جامعه را از اهداف مشترک تشکیل دو مجموعه قضائی و انتظامی عنوان کرد و افزود: کار این دو مجموعه بسیار سخت است و باید با نهایت دقت و مراقبت در جامعه انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی استان و کارکنان زیر مجموعه، تصریح کرد: سردار حبیبی به عنوان سرداری مقتدر و پیشگام در انجام مأموریت های مختلف شناخته می شود که حضور وی و کارکنان انتظامی مایه دلگرمی برای آحاد جامعه است.

در ابتدای این دیدار، سردار "رهام بخش حبیبی" فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تبریک انتصاب بجا و شایسته حجت الاسلام و المسلمین "رجایب نسب" به عنوان رئیس کل دادگستری استان فارس، بر لزوم تعامل و هماهنگی های بیش از پیش دو مجموعه قضائی و انتظامی و همچنین برگزاری نشست های تعاملی و دوجانبه تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه