English

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تخصیص تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن فارس را دنبال خواهیم کرد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین فارس گفت: یکی از چالش‌های این پروژه‌ها عدم تخصیص تسهیلات است که رفع آنرا را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

تخصیص تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن فارس را دنبال خواهیم کرد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مسعود بیات منش معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در سفر یکروزه خود به استان فارس که اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، گفت: پروژه‌های خوبی مرتبط با نهضت ملی مسکن در شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند آغاز شده اما عدم تخصیص تسهیلات به چالشی برای این پروژه ها تبدیل شده است.

وی ادامه داد: هفت هزار پروژه مسکن در سه شهرستان فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین شروع شده که تاکنون فقط به ۵۰۰ پروژه تسهیلات اختصاص یافته است.

او اظهار کرد: قطعا پیگیری خواهیم کرد تا در کنار سایر قراردادهایی که به مرحله دریافت تسهیلات نرسیده، تخصیص تسهیلات به این پروژه ها نیز محقق شود.

نهضت ملی مسکن+ فارس


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین های خوبی نیز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده اما باز هم یکی از چالش‌های آن تامین منابع برای ایجاد زیرساخت ها است.

بیات منش افزود: در این خصوص نیز تلاش خواهیم کرد که به تناسب پیشرفت و تحویل پروژه‌ها، تامین یک سوم منابع سهم وزارت راه و شهرسازی برای ایجاد زیرساخت‌ها به ویژه در این سه شهرستان در اولویت قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه