English

وزیر فرهنگ و ارشاد:

جشنواره فیلم فجر امسال در ۳۱ استان برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال گفت: ما ۳۱ جشنواره استانی داریم و در تئاتر نیز بعد از فطرت چندین ساله جشنواره‌های منطقه‌ای داریم و در چهار منطقه ۸ استان فعالیت استانی خود را به داوری گذاشتند.

جشنواره فیلم فجر امسال در 31 استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این هفته مصوبه خوبی در شورای هنر داشتیم. در سنت‌های دانشگاهی حوزه هنر مانند سایر رشته‌ها دیده شده است و در این راستا نکاتی مطرح شد و در یکی، دو رشته به صورت آزمایشی تلاش می‌کنیم در حوزه‌های هنری از روش‌های سنتی استاد شاگردی استفاده کنیم و مدرک مرتبط بدهیم.

وی با اشاره به جشنواره فیلم فجر امسال عنوان کرد: ما ۳۱ جشنواره استانی داریم و در تئاتر نیز بعد از فطرت چندین ساله جشنواره‌های منطقه‌ای داریم و در چهار منطقه ۸ استان فعالیت استانی خود را به داوری گذاشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فعالیت‌های هنری از سرگیری فعالیت‌های موسیقی را داشتیم و همکاران ما در دفتر موسیقی سایت فروش بلیط برای کنسرت‌های مختلف را دارند فعال می‌کنند.

پیگیر مصوبات جلسه اول هستیم و در آن نیز توفیقات زیادی داشتیم و تحول جدی در ساخت نمایش‌ها به‌ویژه فیلم را داریم پیگیری می‌کنیم تا شاهد تحول جدی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه