English

فهرست نامزدهای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات منتشر شد

داوطلبان نمایندگی مدیران مسئول رسانه های کشور در بیستمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات، آمادگی خود را برای پذیرش این مسئولیت، در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت کردند.

فهرست نامزدهای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات منتشر شد
به گزارش خبرگزاری موج

، در پی فراخوان و دعوت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متقاضیان نمایندگی مدیران مسئول رسانه‌ها در بیستمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات، طی یک هفته از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت نام نمودند.

همچنین پس از این تاریخ بنا به درخواست شماری از مدیران مسئول رسانه‌ها و به منظور ایجاد امکان حضور تمامی داوطلبان، مهلت ثبت نام نامزدها تا پایان روز یکشنبه ۲۲ مهر ماه تمدید شد.بنابر این گزارش، تا پایان مهلت اعلام شده ۱۵۰ نفر از مدیران مسئول رسانه به عنوان داوطلبان نمایندگی مدیران مسئول در بیستمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات ثبت نام اولیه کرده‌اند که فهرست اسامی آن‌ها اینـجا قابل مشاهده است.

 بر اساس ‌تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون مطبوعات، مرجع تشخیص صلاحیت نامزدهای این ‌انتخابات، هیأت ۳ نفری مرکب از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده قوه مقننه و نماینده قوه قضائیه است که فهرست نهایی داوطلبان پس از احراز صلاحیت و تایید آن هیأت، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه