English

سرپرست شرکت کیمیا اسپیدی:

توسعه تولید محصولات در دستور کار کیمیا اسپیدی قرار دارد

سرپرست شرکت کیمیا اسپیدی گفت: کیمیا اسپیدی باتوجه به سیاست‌های توسعه‌ای، علاوه بر روغن، تولید فیلتر را هم آغاز کرده و تولید لنت هم در دستور کار قرار دارد و بزودی افتتاح می‌شود.

توسعه تولید محصولات در دستور کار کیمیا اسپیدی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حمیدرضا دهقانی در مراسم افتتاح بیست و پنجمین شعبه کیمیا اسپیدی برگزار شد، گفت: باتوجه به شعار سال، شرکت نفت سپاهان و کیمیا اسپیدی برنامه‌هایی برای رشد تولید و مهار تورم دارد و تا شهریور ماه شش شعبه دیگر را در استان‌ها راه‌اندازی خواهد کرد.

سرپرست شرکت کیمیا اسپیدی ادامه داد: با افتتاح کیمیا اسپیدی در قزوین، مصرف کنندگان از اصالت کالا اطمینان خواهند داشت و دسترسی به محصول اصلی برای آن‌ها تسهیل می‌شود.

وی عنوان کرد: شرکت نفت سپاهان دومین شرکتی است که بازار کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و روغن‌هایی با بالاترین استانداردها تولید می‌کند.

این مسئول بیان کرد: یکی از اهداف این شرکت، پخش مویرگی محصولات در تمام مناطق دور و نزدیک کشور با هدف ارائه محصولات اصل است و اشتغال در استان‌ها هم مد نظر است و سعی شده از نیروهای بومی استفاده شود.وی عنوان کرد: فروش اینترنتی شرکت هم به صورت آزمایشی درحال انجام است و امیدواریم در ماه‌های آینده در تمام استان‌های کشور امکان خرید محصول با قیمت مصوب از طریق سایت فراهم شود.

دهقانی اظهار کرد: 23 هزار مشتری در سراسر کشور داریم که سرمایه خوبی برای ما است و در سار گذشته 115 میلیون لیتر فروش داشتیم که افزایش آن به بیش از 160 میلیون لیتر هدف‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: قزوین باتوجه به موقعیت مهم جغرافیایی، استراتژیک و ژئوپلیتیک از استان‌های هدف ما برای تاسیس شعبه بود.

دهقانی بیان کرد: در بخش روغن‌های بنزینی و دیزلی، تمام محصولات باتوجه به نوع خودرو طراحی و ساخت شده است تا مشکلات فنی موتورها را کاهش دهد.

شرکت کیمیا اسپیدی، زیرمجموعه شرکت نفت سپاهان است که 25 شعبه آن در استان‌های مختلف فعال است و حدود 20 نوع محصول تولید می‌کند.

محصولات تولیدی متناسب با نوع نیاز خودروها تغییر پیدا کرده و چند نوع محصول جدید هم تولید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر