English

شهردار قزوین:

با رونمایی از ۱۰ پروژه هوشمند سازی شهرداری قزوین گامی در مسیر هوشمندسازی برداشته می شود

شهردار قزوین گفت: با رونمایی از ۱۰ پروژه هوشمند سازی شهرداری قزوین اقدامات و خدمات شهرداری با سرعت بیشتری در اختیار شهروندان قرار می گیرد و گامی در مسیر هوشمندسازی برداشته می شود.

با رونمایی از ۱۰ پروژه هوشمند سازی شهرداری قزوین گامی در مسیر هوشمندسازی برداشته می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین، محسن حق شناس نائب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، اسماعیلی مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین، عمیدی رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین، طاهری رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان قزوین و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری قزوین از تعداد ۱۰ پروژه هوشمند سازی شهرداری قزوین رونمایی شد.

مهدی صباغی شهردار قزوین در این مراسم اظهارداشت: رسالت مدیران شهری خدمت رسانی بدون منت به مردم و سرعت بخشیدن به کارهاست و هر طرحی که افتتاح می شود ما را به هدف نزدیک تر می کند.

صباغی تصریح کرد: در شهر قزوین 5 هزار راننده تاکسی داریم که 1500 نفر در دو شیفت کار می کنند و تقریبا 3500 تاکسی فعال هستند و اجرای طرح اپلیکیشن و پرداخت کرایه به صورت الکترونیک اقدام خوبی است که شهروندان را از مشکلات تامین وجه نقد در تردد درون شهری بی نیاز می کند.

وی گفت: با رونمایی از ۱۰ پروژه هوشمند سازی شهرداری قزوین اقدامات و خدمات شهرداری با سرعت بیشتری در اختیار شهروندان قرار می گیرد و گامی در مسیر هوشمندسازی برداشته می شود.

شهردار قزوین یادآورشد: استفاده از پهباد در مدیریت شهری برای رصد ساخت و سازهای غیرمجاز و نظارت بر وضعیت باغستان برای اولین بار در کشور عملیاتی شده که می تواند الگوی خوبی برای دیگر شهرداریها باشد.

صباغی اظهارداشت: با استفاده از سیستم های نوین و تکنولوژی روز در خدمات رسانی شهرداری می تواند فصل نوینی از خدمت رسانی با سرعت و سهولت بیشتر را برای مردم ممکن کند.

شهرداری قزوین1

وی از همکاری و تعامل خوب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در اجرای طرح های هوشمندسازی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه از طرح های هوشمندسازی شهرداری قزوین رونمایی شد.

این پروژه های هوشمند سازی شامل: «اپلیکیشن قزوین من»،«کیف پول شهروندی »،«نرم افزار حمل و نقل بار»،«نرم افزار حمل و نقل مسافر»،«ارائه خدمات از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند»،«نسخه همراه ۱۳۷ شهروندان»،«اجرای فاز دوم پروژه راه اندازی شبکه اینترنت پر سرعت خانگی»،«شهروند سپاری  اپلیکیشن تفکیک زباله از مبدا»،«رونمایی از بی سیم های نسل جدید ایرانسل» و «انعقاد تفاهم نامه با کانون سردفتران استان» است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر