English

مشاور وزیر نیرو در امور خانواده و زنان:

بانوان می توانند مسیر مدیریت مصرف را در کشور اصلاح کرده و بهبود دهند

به گفته مشاور وزیر نیرو در امور خانواده و زنان، بانوان می توانند با استفاده از تجارب پیشین و چشم اندازهای پیش رو، الگوی مصرف را در کشور اصلاح کنند و بهبود ببخشند.

 بانوان می توانند مسیر مدیریت مصرف را در کشور اصلاح کرده و بهبود دهند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سمیه خداپرست مشاور وزیر نیرو در امور خانواده و زنان در همایشی یک روزه که در جمع بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان قزوین که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق این استان  برگزار شد افزود: سبک زندگی و مسئولیت های اجتماعی و فردی در زمینه مدیریت مصرف آب و انرژی توسط زنان جامعه باید اصلاح و نهادینه شود.

وی با اشاره به میانگین بالای مصرف در کشور نسبت به دنیا تصریح کرد: زنان می توانند در جایگاه الگوی بهینه سازی مصرف هر خانواده قرار گیرند.

خداپرست خاطرنشان کرد: بحث کشوری فرزند آوری و جوان سازی جمعیت در سطح شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو در استان قزوین به خوبی پیش می رود و کسب رتبه های برتر در این خصوص موید این امر است.

وی در ادامه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر الگوی سوم زن مسلمان را موجب ارتقای جایگاه بانوان برشمرد و یادآور شد: الگوی سوم زن مسلمان، نه آنگونه هست که در شرق رواج دارد و موجب انزوای زن است و نه مانند غرب است که صرفا به زن نگاه جنسیتی دارد.

مشاور وزیر در امور خانواده و زنان در پایان از عملیاتی شدن برنامه های این وزارتخانه برای بانوان شاغل در آن، در چهار محور عمده شامل شناسایی بانوان صنعت، جلب مشارکت بانوان صنعت، مشارکت زنان جامعه در مدیریت مصرف و بالاخره تحکیم بنیان خانواده خبر داد.

گفتنی است در پایان این همایش که با حضور کبری علیخانی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و نیز مشاورین امور زنان و خانواده شرکت های مادر تخصصی وزارت نیرو برگزار شد به سوال های حاضرین پاسخ داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر