English

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی:

کلینیک گیاهپزشکی درجه یک در استان قزوین راه اندازی شد

برای اولین بار در استان قزوین کلینیک گیاهپزشکی درجه یک با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئییس سازمان حفظ نباتات کشور در استان قزوین راه اندازی شد.

کلینیک گیاهپزشکی درجه یک در استان قزوین راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، برای اولین بار در استان قزوین؛ کلینیک گیاهپزشکی درجه یک با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئییس سازمان حفظ نباتات کشور در استان قزوین راه اندازی شد.

دراین مراسم  آقای حسین رنجبر اقدم معاون وزیر و رئیس حفظ نباتات کشور و معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ، بابک قرالی رئیس مرکز تحقیات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین حضور داشتند. 

این کلینیک گیاهپزشکی با همکاری بخش خصوص و دولتی (حفظ نباتات) با مجوز قرنطینه گیاهی کلیه محصولاتی را که واردات و صادرات می شود تحت آزمایش قرار داده و صلاحیت و تائیدیه آن را صادر می کند .

مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی در راستای تضمین سلامت جامعه و ارتقای امنیت غذایی از سال گذشته تاکنون طرح های تحقیقاتی متعددی را در قالب آزمایشکاهی و مراکز تحقیق و پژوهش انجام داده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه از واحد انسکتاریوم (پرورش حشرات مفید برای کنترل بیولوژیک) در مرکز تحقیقات نیز بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر