English

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان قزوین خبرداد:

مهارآتش در اراضی روستای گیله جاربخش طارم سفلی

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان قزوین گفت: آتش سوزی در اراضی روستای گیله جار بخش طارم سفلی باکمک مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی ، محیط زیست ومردم محلی طی چند ساعت در سطح 4 هکتار اطفاء شد .

مهارآتش در اراضی روستای گیله جاربخش طارم سفلی

به گزارش خبرگزاری موج  قزوین، قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان قزوین با اعلام این خبرگفت : آتش سوزی در اراضی روستای گیله جار بخش طارم سفلی باکمک مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی  ، محیط زیست ومردم محلی طی چند ساعت در سطح 4 هکتار اطفاء شد .  

وی بیان کرد : دلایل مختلفی برای آتش‌سوزی در مناطق مختلف استان قزوین وجود دارد که از موارد آن می‌توان به بی‌احتیاطی کشاورزان و آتش زدن علف‌های هرز در مزارع، روشن کردن آتش در مناطق تفریحی و تفرجی به ویژه مناطق شمالی این استان توسط گردشگران اشاره کرد. 

 ایشان با اشاره به اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در خصوص مقابله با آتش‌سوزی گفت: با توجه به اینکه سالانه بخشی از مناطق این استان دچار حریق می‌شود برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی این اداره کل فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام می‌دهد که برگزاری گارگاه های پیشگیری و اطفاء حریق ، جلسات و کلاس‌های آموزشی فصلی برای بهره‌برداران و کشاورزان، تهیه بروشور از جمله این اقدامات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر