English

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

قطعه بندی ۳۰۰ کیلوگرم مرغ گرم در بازار استان قزوین متوقف شد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک واحد صنفی که قصد داشت ۳۰۰کیلوگرم مرغ گرم را قطعه بندی کند با ورود بهنگام بازرسان در ادامه کار متوقف شد.

قطعه بندی ۳۰۰ کیلوگرم مرغ گرم در بازار استان قزوین متوقف شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: پس از توقف عملیات قطعه‌بندی مرغ های موجود به چرخه مصرف در بازار عرضه شد. 

وی با بیان اینکه متخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است، گفت: این واحد صنفی ۱۲۰ میلیون ریال جریمه شده که پرونده آن تشکیل و به تعزیرات ارسال شد. 

خدایاری در خصوص تخلف صورت گرفته تشریح کرد: این مرغ های گرم قرار بوده با نرخ تنظیم بازار به دست مصرف کننده برسد که متصدی واحد قصد داشته با قطعه‌بندی آن  سود بیشتری دریافت کند. 

به گفته این مسئول، قطعه بندی مرغ در واحد‌های صنفی ممنوع بوده و این اقدام تنها در کشتارگاه های مجاز و بر اساس میزان محدود و تحت نظارت ویژه صورت می‌گیرد. 

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد:شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر