English

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین:

نقش مدیریت شهری در برنامه های دهه امامت و ولایت پر رنگ بود

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین گفت:از زحمات و تلاشهای مجموعه مدیریت شهری قزوین در برگزاری برنامه های متنوع در دهه امامت و ولایت به ویژه در عید غدیر تقدیر و تشکر می نمایم.

نقش مدیریت شهری در برنامه های دهه امامت و ولایت پر رنگ بود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: از تلاش‌ و همت شهردار قزوین و  تمامی سازمانهای شهرداری قزوین از جمله فرهنگی ورزشی،زیباسازی، فضای سبز، پسماند، آتش نشانی،حمل و نقل ،مناطق و تمامی بخشهای شهرداری در برگزاری باشکوه برنامه های دهه امامت و ولایت و عید غدیر تشکر و قدردانی می نمایم .

وی ادامه داد: نقش مدیریت شهری قزوین در اجرای این برنامه ها و مساعدت با هیأت‌ها و تشکل‌های مذهبی بسیار پر رنگ بود و این گونه شاهد رنگ و بوی علوی در شهر قزوین بودیم.

به گفته صلح جو ،همه سازمانهای شهرداری قزوین و مردم فهیم و ولایتمدار قزوین پای کار بودند تا رنگ و لعاب شهر با سالهای گذشته در عید غدیر و دهه امامت و ولایت متفاوت باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش خواستار اهتمام جدی و پای کار آمدن مدیران و دستگاه‌های اجرایی دیگر در دهه امامت و ولایت و عید غدیر شد و گفت: برگزاری مناسبت و اجرای برنامه ها تنها مختص شهرداری قزوین نیست لذا ضرورت دارد تا سایر نهاد ها نیز پای کار باشند تا بتوانیم در سال‌های آتی جشن‌ها و برنامه های خوب و فاخری را در سطح شهر اجرا نماییم و دین مان را به اهل بیت و واقعه غدیر ادا نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر