English

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین:

شهردار قزوین پاسخگوی عملکرد نامطلوب مدیر سازمان فرهنگی ورزشی باشد

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین از عملکرد مدیر سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری قزوین انتقاد نمود و گفت:متاسفانه عملکرد این مدیر باعث شده بیش از نیمی از پرسنل این سازمان از این سازمان به سازمانهای دیگر انتقال پیدا کنند و دیگر جوش و خروشی در این سازمان مشاهده نمی شود .

  شهردار قزوین  پاسخگوی عملکرد نامطلوب مدیر سازمان فرهنگی  ورزشی باشد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای  شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب  اظهار کرد:در این سازمان نه تنها برنامه ای تولید نمی شود بلکه اکثر برنامه ها به بخش خصوصی سفارش داده می شود ، حتی در مناسبت‌های مهم که اخیرا در شهر پشت سر گذاشتیم شاهد این بودیم از مشارکت تشکلهای غیر دولتی توانمند هم بهره ای نجستند. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر قزوین افزود: این در حالی است که  تشکل های مردمی توانمند و متخصصی در شهر هستند که ساعتها برای تولید محتوای فاخر مناسبتی متناسب با تمام اقشار جامعه فکر و برنامه ریزی می کنند و می‌توانند با مشارکت سازمان فرهنگی برای تمامی اقشار برنامه های مفید و سالم در ابعاد گسترده از جمله امور شهروندی ، سلامت  و نشاط  مردم اجرا نمایند.

اشدری تصریح کرد: سفارش برنامه های سلیقه ای بیشمار و تکراری و ظاهرا ارزان که اغلب از کیفیت مناسبی برخودار نیست به بخش خصوصی ! نقطه ضعف های مدیریتی این سازمان را در اوج پنهان کاری پوشش نمی‌دهد .

وی گفت: مدیریت شهری با تدبیری شایسته، به جای سطحی نگری در امور فرهنگی و اجتماعی مکلف است ضمن غنی سازی برنامه های سازمان فرهنگی برای تمامی ذائقه ها و  اقشار جامعه تولید محتوای مناسب نماید .

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای  شهرقزوین ادامه داد: سازمان فرهنگی شهرداری قزوین بالغ بر۳۷ نفر نیروی توانمند و کارشناس خبره خود را در تمامی حوزه ها از زمان مدیریت جدید سازمان از دست داده و احساس می کند با این شرایط بحرانی در اوج شکوفایی خود بسر می‌برد و مدعی تولید هزاران برنامه است _خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل..._  این روند قطعا نیاز به مطالعه، تحقیق و بررسی آسیب شناسی و اصلاحی دارد .

اشدری خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی چشم و چراغ برنامه های شهرداری است و باید از زبده ترین، متخصص ترین ، باهوش ترین، با تجربه ترین و خبره ترین افراد برای مدیریت آن استفاده شود که رضایتمندی همه شهروندان در نقاط مختلف شهری را فراهم نماید . 

 وی با ابراز گلایه از مدیریت سازمان فرهنگی -ورزشی با توجه به اقدام اخیر وی مبنی بر حضور یک نفر آقا و یک نفر از پرسنل بانوان برای اقدامات حراستی از سازمان در شیفت بعداز ظهر گفت: وقتی نیرویی آموزشهای حراست را ندیده چگونه باید به اجبار در سازمان بماند و کار حراستی انجام دهد؟ این اقدام سازمان در عین غیر تخصصی بودن، غیر قانونی نیز هست .

 این عضو شورای اسلامی شهر قزوین خواستار پاسخگویی شهردار و مدیر سازمان فرهنگی -ورزشی شهرداری قزوین نسبت به این اقدام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر