English

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین:

جنگل بان باید فردی مسئول و آگاه از مسایل ایمنی باشد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت:جنگل بان باید فردی مسئول و آگاه از مسایل ایمنی باشد وهمچنین باید دارای توانایی خوب جسمی بوده و در حل مسائل و مشکلات توانایی و سرعت عمل داشته باشد.

جنگل بان باید فردی مسئول و آگاه از مسایل ایمنی باشد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ، مراسم روز جنگل بان با حضور قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین ، معاون حفاظت ،معاون برنامه ریزی ، فرماندهی یگان حفاظت ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ، روسای ادارات ستادی و شهرستانها ،جنگلبانان  ،عوامل های یگان حفاظت ، کارشناسان یگان حفاظت برگزار شد .

قاسم زاده بابیان اینکه مهمترین رسالت در منابع طبیعی موضوع حفاظت و صیانت از انفال است گفت: این روز بهانه‌ای است تا به گرامیداشت و تکریم انسانهایی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ و نگهداری جنگل ها، مراتع و عرصه‌های طبیعی می‌گذرند تا این میراث ارزشمند را به سلامت در اختیار آیندگان قرار دهند. 

ایشان در ادامه ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات همه جنگلبانان و همکاران در عرصه حفاظت گفت : جنگل بان باید فردی مسئول و آگاه از مسایل ایمنی باشد. همچنین باید دارای توانایی خوب جسمی بوده و در حل مسائل و مشکلات توانایی و سرعت عمل داشته باشد. 

 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت : با توجه به نیاز همکاران در یگان حفاظت برگزاری های دوره آموزشی  و کسب مهارت های میدانی در طول سال بایستی  در دستور کار باشد .  

وی افزود : ضرورت دارد شهرستانهای همجوار در راستای عملیات اطفاء حریق ، قاچاق چوب ، اعمال موضوع تبصره یک ماده 59 ، چرا غیر مجاز دام هم پوشانی های لازم را باهم داشته باشند . 

 در ادامه این مراسم سرهنگ سلیمانی فرمانده یگان حفاظت نیز ضمن گرامیداشت روز جنگل بان  گفت : امکانات سخت افزاری و نرم افزاری که در اختیار یگان حفاظت قرار دارد با سطح وسیع از مراتع و جنگل استان سازگاری ندارد و نیاز به تجهیز و به روز رسانی می باشد . 

 ایشان در ادامه با بیان اینکه یگان حفاظت در سال 1401  از لحاظ انجام وظایف قانونی خود رشد چشمگیری داشته است ، گفت:سامانه پایش ماهواره ای وهوایی در راستای حفاظت و صیانت در حال پیگیری است و امیدواریم در سال جدید سیستم پایش به  پنج دوربین مجهز شود که با تحقق این مهم بیش از 70 درصد ازسطح مراتع و جنگل استان تحت پایش هوایی قرار خواهد گرفت  . 

 گفتنی است در آیین گرامیداشت روز جنگلبان از زحمات و تلاش های 33نفر جنگل بان استان تقدیرشد .   

 در پایان مراسم نیز با حضوردر مزار شهدا استان با شهدای گلگلون کفت تجدید میثاق کردند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر