English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبرداد:

کشف ۶ کیلو مواد مخدر درمهرگان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری یک نفر سوداگر مرگ که اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر درمحدوده شهرک مهرگان در حوزه شهرستان البرز می نمود، خبر داد و گفت: از متهم 6 کیلو گرم تریاک کشف شد.

کشف 6 کیلو مواد مخدر درمهرگان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری در هفته اخیر مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم مقادیری تریاک از استان همجوار خریداری و جهت نگهداری وفروش به شهرک مهرگان منتقل نموده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. 

وی افزود :با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم تیمی از ماموران روز گذشته به محل اعزام و متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ علی بیگی در ادامه بیان داشت: در بازدید از مخفیگاه متهم 6 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد، افزود: توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه