English

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین:

اولین فرهنگ سرای تخصصی در شهر قزوین افتتاح شد

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در راستای تکریم خانواده و ارتقای مهارتهای آنها اولین "فرهنگسرای تخصصی خانواده" در محله منتظری راه اندازی شد.

اولین فرهنگ سرای تخصصی در شهر قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حسین برجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین در این باره اظهار داشت: ضرورت جراحی و تغییر در شیوه اجرا، رویکرد و اهداف مراکز فرهنگی اجتناب ناپذیر بود لذا اولین پالایش و پایش اساسی فرهنگی، در فرهنگسرای تخصصی خانواده صورت گرفت و این تحول انشالله در دیگر مراکز فرهنگی محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از چشم اندازهای برنامه پنج ساله سازمان در امور فرهنگی و اجتماعی تکریم نهاد ارزشمند خانواده است و در این راستا با رویکرد ویژه مدیریت شهری مبنی بر اجرای برنامه هایی با محور خانواده خوشبختانه توانستیم اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده را در محله کم برخوردار منتظری قزوین افتتاح کرده و به بهره برداری برسانیم. 

برجی تصریح کرد: این فرهنگسرا در روز مباهله که در آن خانواده مورد تکریم و احترام واقع شده به بهره برداری رسید و امیدواریم با برنامه هایی که در این مجموعه تدارک دیده شده و اجرا می شود بتوانیم خانواده ها و فرزندان آنها را با موضوعات مختلف آشنا کرده و به مهارت افزایی و تقویت بینش و دانش آنها کمک کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی در ادامه تاکید کرد برخلاف این که بیش از چهار سال از افتتاح ساختمان فرهنگسرا گذشته بود اما هیچ فعالیتی در این مرکز صورت نمی گرفت اما با تدبیر مدیریت شهری و با تجهیز بیش از ۱۵ میلیارد ریال و بعد از چهار سال تعطیلی فعالیت این مرکز به بهره برداری رسید. 

قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین که در مراسم افتتاح این فرهنگسرا حضور داشت گفت: در ابتدای روی کار آمدن منتخبان شورا در دوره ششم متعهد شدیم به امور فرهنگی توجه بیشتری کرده و به سمت تخصصی کردن فرهنگسراها برویم که خوشحالیم امروز به وعده خود عمل کردیم و اولین فرهنگسرای تخصصی، فعالیت خود را در یک محله کم برخوردار آغاز می کند. 

وی بیان کرد: با فعالیت این مجموعه فرهنگی بسیاری از دغدغه های خانواده ها کاهش خواهد یافت و می توانیم به نیازها و مطالبات فرهنگی خانواده ها و فرزندان آنها پاسخ مناسبی دهیم.

در آیین بهره برداری از فعالیت این فرهنگسرا که با نمایشگاه دست سازه های زنان سرپرست خانوار محله همراه بود حق شناس نائب رئیس شورا، الهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، خامدی معاونت فرهنگی نیروی انتظامی و تعدادی از مدیران شهری حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر