English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبرداد:

ارائه خدمات ویژه موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف استان قزوین در ایام اربعین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امسال با توجه به گرمای زیاد در کشور عراق در موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف استان قزوین خدمات ویژه اسکان و سیستم سرمایشی و پذیرایی ارائه خواهد شد.

 ارائه خدمات ویژه موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف استان قزوین در ایام اربعین

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سومین محموله موکب حضرت سیدالشهدا(ع) اوقاف و امور خیریه استان قزوین در شهر نجف، عازم کشور عراق شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این باره گفت: موکب حضرت سیدالشهدا(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در راستای خدمت به زوالحسین و امیرالمومنین(ع)‌ در شهر نجف اشرف، امروز عازم شهر نجف شد که پیش از این خادمین موکب و دو کامیون از ملزومات موکب نیز طی دو روز گذشته عازم شهر نجف شدند. 

وی گفت: امروز محموله کلیه ملزومات موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف قزوین عازم شهر نجف شد. موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف و امور خیریه استان قزوین از سال ۹۴ راه اندازی شد. دو سال ابتدایی فعالیت این موکب در مرز مهران انجام می شد و از سال ۹۶ این موکب در شهر نجف اشرف به زائرین عزیز خدمت رسانی می کند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: امسال با توجه به گرمای زیاد در کشور عراق در موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف استان قزوین خدمات ویژه ای نسبت به اسکان و سیستم سرمایش و همچنین آب و شربت خنک ارائه خواهد شد. 

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: امسال امکان اسکان ۱۵۰۰ نفر خانم و آقا با امکانات سرویس بهداشتی و حمام ایجاد شده است. همچنین در کنار آن کارخانه یخ پرتابلی در شهر نجف ایجاد کردیم که روزانه پنج تن یخ قالبی تولید می کند. 

وی با اشاره به دیگر خدمات موکب افزود: روزانه هزار کیلو شربت آبلیمو و بالغ بر سیصد هزار تب معدنی سرد و ده هزار پرس طعام جرم نیز به صورت روزانه بین زائرین توزیع خواهد شد. 

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در این موکب تصریح کرد: سخنرانی با حضور سخنرانان مطرح کشوری، عزاداری و توزیع بسته های فرهنگی، از جمله برنامه های فرهنگی این موکب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه با اشاره به برپایی موکب زبیده خاتون(س) اوقاف استان قزوین در شهر کربلای معلی بیان کرد: موکب زبیده خاتون(س) با ظرفیت حدود سه هزار نفر اسکان و پذیرایی روزانه ۱۰ هزار طعام گرم به زوارالحسین خدمت رسانی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه