English

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه خبرداد:

آغاز عملیات عمرانی ساخت ساختمان اداره ثبت احوال در مهرگان

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه گقت:طی توافق به عمل آمده مقرر گردید تا در راستای تکریم حقوق عامه و جلوگیری از تردد شهروندان به شهرهای همجوار ، احداث ساختمان اداره ثبت احوال در مهرگان در دستور کار قرار گیرد.

آغاز عملیات عمرانی ساخت ساختمان اداره ثبت احوال در مهرگان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، با حضور شهردار، اعضای شورای شهر ، مدیر کل اداره ثبت احوال استان و مدیر اداره ثبت محمدیه در صحن شورا برگزار گردید، مهندس فرخ ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت به کلیه کارکنان بالاخص کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه ، تداوم اجرای پروژه های عمرانی ،خدماتی و فضای سبز در سطح شهر محمدیه و مهرگان را به جهت افزایش سرانه شهروندان مورد تاکید قرار داد.

رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به این موضوع که ارائه خدمات ثبتی بالاخص ثبت احوال یکی از مواردی است که شهروندان مهرگان با توجه افزایش روز افزون جمعیت از خدمات آن محرومند و در همین راستا طی مکاتبه با مدیر کل اداره ثبت احوال استان و مدیر اداره ثبت احوال محمدیه به جهت بررسی مشکل مذکور در صحن شورا در این زمینه توافقاتی حاصل گردد.

مهندس فرخ خاطر نشان کرد:طی توافق به عمل آمده مقرر گردید تا در راستای تکریم حقوق عامه و جلوگیری از تردد شهروندان به شهرهای همجوار ، احداث ساختمان اداره ثبت احوال در مهرگان در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود:به جهت حل مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف بهداشت و درمان ، خدماتی ، عمرانی و ...برگزاری جلسات با مدیران کل ادارات و دستگاه های خدمات رسان به جهت رفع مشکلات مربوطه را از مهم ترین برنامه های شورای اسلامی شهر در سال سوم قرار داده ایم.

وی بیان کرد:تداوم اجرای روکش آسفالت معابر و بلوارهای سطح شهر،شست و شوی مخازن زباله؛سم پاشی درختان سطح شهرو لکه گیری آسفالت معابر از مهم ترین موضوعاتی بود که به گفته مهندس فرخ اعضای شورا به آن اشاره نمودند.

بررسی نامه های وارده شهرداری و شهروندان و ارجاع نامه ها به کمیسیون های مربوطه بخش پایانی جلسه بود که وی به آن اشاره نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر