English

رییس شورای شهرقزوین خبر داد؛

مساعدت یک و نیم میلیارد تومانی شورا و شهرداری قزوین به ستاد استانی اربعین حسینی

رییس شورای شهر قزوین از مساعدت یک و نیم میلیارد تومانی شهرداری قزوین به ستاد اربعین حسینی به‌منظور کمک به برگزاری هرچه با شکوه‌تر اجتماع بزرگ اربعین حسینی (ع) خبر داد.

مساعدت یک و نیم میلیارد تومانی شورا و شهرداری قزوین به ستاد استانی اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی فرمانی رئیس شورای شهرقزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور شیعیان از سراسر جهان در مراسم اربعین، یکی از کم نظیرترین اجتماعات مذهبی جهان را به وجود می آورد و موجب می شود تا اقتداری وصف ناشدنی مبتنی بر قدرت شیعیان به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ارادت به حضرت امام حسین (ع) و یاران ایشان در اعماق وجود همه مردم کشور ما ریشه دوانده است و این ابراز ارادت‌ها هم برای آخرت مردم و هم برای دنیای آنها منافع بسیار زیادی دارد، هر ساله حجم انبوهی از مردم ایران در این پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند.

فرمانی خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آئین مستلزم آن است که نهادها و دستگاههای ذیربط مشارکت و حمایتهای خود از این جریان مردمی و تاریخی را در دستور کار داشته باشند.

وی با تأکید بر حفظ حرمت مردمی بودن ماجرای اربعین حسینی (ع) گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادها لازم است برای فراهم کردن این بستر به بهترین نحو وارد میدان شوند.

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به تصویب لایحه مساعدت یک و نیم میلیارد تومانی شهرداری قزوین به ستاد اربعین حسینی گفت: به منظور افزایش رضایت مندی موکب داران می بایست بر نحوه توزیع این اعتبارات نظارت های بیشتری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر