English

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

بهره گیری از شیوه های نوین در سیما و منظر شهری است

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: استفاده از شیوه "لوگوپروژکتور" از سال گذشته توسط سازمان زیباسازی در حال اجرا است.

بهره گیری از شیوه های نوین در سیما و منظر شهری است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،علیرضا منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اظهار کرد: در پی سفری که از سال گذشته توسط کارشناسان این سازمان به تبریز انجام شد، استفاده از لوگوپروژکتور توسط شهرداری این شهر بررسی شد و با توجه به‌ اینکه این شیوه نورپردازی عامل زیبایی و روح‌افزایی و حس سرزندگی هر چه بیشتر در شهر می شود، استفاده از آن در برنامه های سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هم قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: اجرای لوگو پروژکتور پیش از ماه مبارک رمضان سال۱۴۰۱ در قزوین و بر روی جداره المان میدان مینودر آغاز شده است.

زیبا سازی

وی تصریح کرد: این سبک از نورآرایی برای اولین بار توسط کارشناسان و طراحان این سازمان اجرا شده که دو پروژکتور در ضلع شمال و جنوب میدان مینودر جانمایی شده که در مناسب های ملی و مذهبی با استفاده از تابش نورهای رنگی طرح های مورد نظر بر روی جداره المان این میدان نقش می بندد.

منجم یادآور شد: از سال گذشته تاکنون  در ۴۰ مراسم ملی و مذهبی از شیوه لوگو پروژکتور استفاده شده که مورد توجه و استقبال شهروندان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر