English

فرماندار آبیک:

در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید

فرماندار آبیک گفت: در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید که شامل ۴۹ پروژه عمرانی، ۷ پروژه صنعتی و ۵ پروژه کشاورزی بود.

در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت مددخانی فرماندار آبیک در تشریح برنامه های هفته دولت که انجام شد اظهار کرد: در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید که شامل ۴۹ پروژه عمرانی، ۷ پروژه صنعتی و ۵ پروژه کشاورزی بود.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح های عمرانی و کلنگ زنی افزود: از مجموع ۶۱ پروژه که با بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید، ۳۷ پروژه در بخش مرکزی و ۲۴ پروژه در بخش بشاریات است و هدف دولت توزیع متوازن و عادلانه امکانات در سطح شهرستان آبیک است.

مددخانی با اشاره به تفکیک اعتبار پروژه ها گفت: اعتبارات حوزه عمرانی بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال، اعتبارات حوزه اقتصادی (صنعتی) ۸۴۹ میلیارد ریال و اعتبارات حوزه کشاورزی بیش از ۸۷ میلیارد ریال است.

 فرماندار آبیک اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت برای ۹۸۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۲ هزار و ۶۰۹ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده و تعداد کل پروژ‌های هفته دولت طی امسال و سال گذشته ۱۲۱ پروژه شامل ۹ پروژه کشاورزی، ۱۵ پروژه اقتصادی (صنعتی) و ۹۱ پروژه عمرانی، ۳ پروژه فرهنگی و ۳ پروژه اجتماعی بوده و برای ۲ هزار و ۶۳۹ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار و ۷۷۴ به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است. از مجموع ۱۲۱ پروژه ۷۱ پروژه برای بخش مرکزی و ۵۰ پروژه برای بخش بشاریات بوده است.

وی در پایان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی راه های روستایی، روکش و آسفالت جاده زیاران تا انتهای گردنه ابراهیم آباد محدوده استان قزوین تصریح کرد: این محور ۲۲ کیلومتر است که روکش و آسفالت آن در دو فاز اجرا می‌شود و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار تامین شده است. همچنین با اجرای حدود ۵ کیلومتر از روکش و آسفالت جاده قشلاق خاکعلی، کمتر از ۱۰ کیلومتر از اتمام این پروژه باقی می‌ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر