English

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خبرداد:

عملیات طرح انتقال آب مجتمع آبرسانی فارسجین و ضیاآباد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با همت جهادگران فنی و مهندسی این سازمان و تامین اعتبار توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آبفا استان در حال اجرا می باشد.

عملیات طرح  انتقال آب مجتمع آبرسانی فارسجین و ضیاآباد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در بازدید شبانه به همراه مسول فنی  از روند اجرایی عملیات عمرانی شبانه پروژه مجتمع های آبرسانی فارسجین  اظهار کرد: جهادگران این سازمان به منظور رفع تنش آبی منطقه و به دستور فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان قزوین سردار رفیعی عملیات عمرانی این دو مجتمع را در اولویت کاری قرار داده و  به صورت شبانه روزی در حال انجام آن هستند.

 وی درادامه گفت: این عملیات شبانه با توجه به دستورالعمل های ایمنی و توصیه های تیم ناظرین و مشاوران آبفا در حال انجام است و تمام ملاحضات لازم توسط جهادگران فنی و مهندسی این سازمان اعمال خواهد شد.

صادق پور اظهارکرد: با بهره برداری از این دو مجتمع در بخش فارسجین 17 روستا و بخش ضیاآباد 12 روستا که شامل 17 هزار از ساکنین روستاها خواهد شد از نعمت آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند گردید. 

 مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در پایان تصریح کرد: با همت جهادگران فنی و مهندسی این سازمان و تامین اعتبار توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و شرکت آبفا استان در حال اجرا می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر