English

دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک برگزار شد

با حضورفرماندار آبیک و در آستانه فصول سرد سال دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک برگزار شد.

دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،با حضورفرماندار شهرستان آبیک و با حضور سلطانشاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، نماینده نیروی انتظامی، بخشداران، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان دومین جلسه ستاد مدیریت بحران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار  شد.

حجت اله مددخانی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران در این جلسه با بیان این موضوع که یکی از شاخص های ارزیابی مدیران، نحوه عملکرد و مشارکت در حوزه مدیریت بحران است، تصریح کرد: با عنایت به قرار گرفتن در آستانه فصول سرد سال آمادگی کامل تمامی دستگاههای اجرایی، خدمات رسان، مراکز نظامی، بخش های مختلف دولتی و خصوصی به جهت مقابله با بحرانها احتمالی امری الزامی است.

  وی اضافه کرد: لزوم آمادگی و تجهیز  مراکز خدماتی و درمانی بویژه مراکز و خانه های بهداشت مناطق صعب العبور این شهرستان لزوم به روزرسانی و اصلاح شبکه های  خدماتی دستگاههای خدمات رسان شهرستان لزوم حضور مستمر بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران در بخش ها و روستاها، رسیدگی به امور روستاییان و‌ پیگیری تامین سوخت دامداری‌ها و مرغداری ها    شهرداران و دهیاران با همکاری جمعیت هلال احمر نسبت به احصاء و معرفی ظرفیت های شهرستان به جهت استقرار خانه های هلال بویژه در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار با هدف مدیریت زمان امداد رسانی اقدام نمایند.

 فرماندار آبیک بیان داشت:تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان نسبت به تهیه و یا به بروزرسانی بانک اطلاعاتی دستگاه ذیربط و همچنین معرفی نماینده تام‌الاختیار به ستاد مدیریت بحران اقدام نمایند.

وی گفت:موضوع پاکسازی و لایروبی رودخانه ها، قنوات، مسیل ها، آبراهه ها‌ و‌ جداول و همچنین ایمن سازی نقاط حادثه خیز در شهرها و روستاها و در قالب یه کارگروه با محوریت بخشداری و شهرداری ها در دستور کار دستگاههای ذیربط قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر