English

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی خبرداد:

افزایش ۱/۷ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت:بیش از 6 میلیارد و 700 میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در 6 ماهه نخست امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی قزوین، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

افزایش 1/7 درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، 6 میلیارد و 748 میلیون و 817 هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است. 

موتابها تصریح کرد: از این میزان انرژی تولیدی،3 میلیارد و 77 میلیون و 960 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدها 9 گانه نیروگاه سیکل ترکیبی و3 میلیارد و 670 میلیون و 857 هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد250 مگاواتی  نیروگاه بخار تولید شده است.  

 موتابها درادامه بیان داشت: این درحالی است که در 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید انرژی خالص در این نیروگاه به میزان یک و هفت درصد رشد داشته است. 

نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی،  برق سه ونیم دهم درصد از کل کشور را  تامین  می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر