English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

رزمندگان در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی از اخلاق را خلق کردند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی از اخلاق، جوانمردی و شجاعت را خلق کردند که باید برای نسل جوان بازگو شود.

رزمندگان در دوران دفاع مقدس جلوه های زیبایی از اخلاق را خلق کردند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت گرامیداشت آغاز امامت امام زمان (عج) وپاسداشت هفته دفاع مقدس در جمع کار کنان شرکت توزیع نیروی برق استان اظهارداشت: هفته دفاع مقدس الهام بخش است که باید از آن درس بگیریم و در کارها بکار بندیم.

وی بیان کرد: شیعه واقعی حرف و عملش یکسان است و اگر تعهدی کرد به آن عمل می کند لذا انتظار این است که همه به تعهدات مان پایبند باشیم و الگویی عملی در کارها ارائه کنیم.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به دستاوردهای حماسه دفاع مقدس اظهارداشت: جنگ همواره ماهیت ویرانی و کشتار و خرابی دارد ومذموم است ولی چون این جنگ را بر ما تحمیل کردند ما آن را دفاع مقدس می دانیم.

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین افزود: خودمان اهل جنگ نیستیم و بجز موارد خاص نبردهای ما دفاعی است اما چون بر ما تحمیل کردند لذا دفاع کردیم و جلوه های زیبایی توسط رزمندگان خلق شد که آموزنده است.

وی اظهارداشت: در جنگ هرگز مسائل اخلاقی را زیر پا نگذاشتیم اما صدام با بمباران شیمیایی بزرگترین جنایات را مرتکب شد که آثارش همچنان باقیست و از گاز های خردل واعصاب استفاده کردند و شهرهای ما را با موشک زدند ولی ما هرگز از مسیر اخلاق خارج نشدیم.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی گفت: در سوسنگرد وقتی نیروها در محاصره بودند پس از ۴۸ ساعت گرسنگی و‌تشنگی وارد شهر نشدند و از غذای و آب خانه ها استفاده نکردند تا اینکه دستور شرعی رسید برای رفع نیاز خویش جهت زنده ماندن استفاده کنند این اوج انسانیت و رشد انسانها را نشان می دهد که در شرایط اضطرار نیز از اصول عبور نمی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با ذکر یک یاداشت از شهدای کانال حنظله گفت: امروز روز پنجم است که در محاصره هستیم، آب و نان جیره بندی شده عطش همه را به گام مرگ کشانده جز شهدایی که در آخر کانال آرام خفته اند روز پنجم است که مقاومت می کنیم اگر اعتماد و اعتقاد به خدا نبود نمی توانستیم پیروز شویم و همه وعده های صدام محقق می شد.

برق قزوین1

حجت الاسلام معبودی افزود: اعتماد و اتکال به خدای متعال رمز پیروزی ما در جنگ بود و رزمندگان ما با کمترین امکانات نظامی در برابر دشمن تمام مسلح ایستادند و اگر در این جنگ نابرابر اعتماد به خدا نبود، نمی توانستیم با دشمن بجنگیم و این اعتماد از سوی امام شکل گرفت که در آغازجنگ فرمودند: صدام از ملت ایران سیلی خواهد خورد و همین گونه شد.

این مسئول تصریح کرد: تا وقتی که با ولایت باشیم خدا کمک می کند و اگر از آن جدا شویم حتما آسیب می بینیم.

وی گفت: امام راحل (ره) همه را پای کار آورد و جوانان و بانوان وارد صحنه شدند و ملت با توکل به خدا و پیروی از رهبری و ولایت به پیروزی رسید و این مسیر با مقام معظم رهبری  ادامه خواهد یافت تا به قله های پیشرفت و پیروزی در همه ابعاد برسیم.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم  مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج محمد اطهری نسب  به مدیحه سرایی و مولودی خوانی  بمناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)  پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر