English

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس :

جانبازان ولی نعمتان کشور و ملت هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: جانبازان ولی نعمتان کشور و ملت هستند و همه ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

جانبازان ولی نعمتان کشور و ملت هستند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، دیدار از علمداران حماسه به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور علی حجتی پور مدیر عامل، ابوالفضل علی عسگری مدیر منابع انسانی و سید محمد جوادی سرپرست روابط عمومی و فرمانده پایگاه بسیج شرکت گاز استان قزوین انجام گرفت.

این هیات همراه با حضور در منزل جانبازان گرانقدر باقر اعتصام، هادی خندان چهره اقدام و یوسف محمد حسین نژاد با تبریک هفته دفاع مقدس از آنان تجلیل و قدردانی کردند.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در این دیدار جانبازان را ولی نعمتان جامعه دانست و اظهار کرد: مجموعه شرکت گاز استان قزوین علاوه بر خدمت رسانی به مردم شریف استان در حوزه گاز، تکریم جانبازان و خانواده های آنان را وظیفه خود می داند، چرا که تکریم و تجلیل از این عزیزان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مؤثری خواهد داشت. 

وی بر دیدار و توجه به جانبازان تاکید و بیان کرد: دیدار از جانبازان عزیز ادای دین است و ما هر لحظه برای سلامتی و طول عمرشان دعا می‌کنیم.

در این دیدار ضمن شنیدن خاطرات جانبازان و دغدغه‌های خانواده آنان، در پایان نیز از جانبازان سرافراز باقر اعتصام، هادی خندان چهره اقدام و یوسف محمد حسین نژاد با اهدای لوح تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر