English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

با تلاش بیش از یک هزار نیروی انسانی متعهد توانستیم پیک موفقی را در تابستان سپری کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با تلاش بیش از یک هزار نیروی انسانی متعهد توانستیم پیک موفقی را در تابستان سپری کنیم و این کار ارزشمند در سایه وحدت و همدلی نیروهای، تلاش شبانه روزی و دلسوزی و انگیزه بالای مجموعه کارکنان، مدیران، معاونان و سایر دست اندرکاران محقق شد.

با تلاش بیش از یک هزار نیروی انسانی متعهد توانستیم پیک موفقی را در تابستان سپری کنیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مراسم گرامیداشت میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت روز دوشنبه در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی، ایثارگران و مدال آوران مسابقت ورزی استانی و کشوری وزارت نیرو تجلیل شد.

مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت اظهارداشت: تلاش می کنیم در مناسبت های مختلف ضمن برگزاری جشن های مذهبی فضای معنوی خوبی برای همکاران ایجاد شود و در این فرصتها آموزه های دینی و احکام و توصیه های قرآنی به همکاران منتقل شود.

وی بیان کرد: در شرکت توزیع نیروی برق در کنار رسایت سنگینی که در تامین انرژی پایدار داریم به امور فرهنگی و ورزشی هم توجه ویژه داریم و خوشبختانه با استقبال همکاران و خانواده ها از مسابقات قرآنی، رویدادهای فرهنگی و رقابتهای ورزشی شاهد دستاوردهای خوبی از جمله افزایش بهره وری در کار هستیم.

خواجه وند با اشاره به برنامه ریزی و تلاش بی شائبه برای عبور از پیک تابستان نیز گفت: با تلاش بیش از یک هزار نیروی انسانی متعهد توانستیم پیک موفقی را در تابستان سپری کنیم و این کار ارزشمند در سایه وحدت و همدلی نیروهای، تلاش شبانه روزی و دلسوزی و انگیزه بالای مجموعه کارکنان، مدیران، معاونان و سایر دست اندرکاران محقق شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در این شرکت ۲۲۶ ایثارگر داریم که ۷۵ نفر آنها به افتخار بازنشستگی نائل شده اند و ۱۵۱ نفر شاغل هستند و که با عمل به رسالت خود توانستیم تبدیل وضعیت ۱۳۰ نفر را انجام دهیم و ۸ نفر نیز در مرحله گزینش هستند.

خواجه وند بیان کرد: همچنین در این مجموعه ۴ فرزند شهید، ۲۲ جانباز، ۲۹ فرزند جانباز، ۲۴ خواهر و برادر شهید و ۴۷ رزمنده داریم که انتظار داریم خانواده های ایثارگر همچنان در رفتار و عملکرد اداری الگوی دیگران  باشند و موجب افتخار و سربلندی شرکت شوند.

وی در خصوص فعالیت های ورزشی شرکت توزیع نیروی برق نیز اظهارداشت: با امکانات و بستر خوب مهیا شده در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر از همکاران در ۱۳ رشته مختلف ورزشی فعالیت مستمر دارند که نقش مهمی در تقویت سلامت همکاران و بهبود خدمت رسانی و افزایش بهره وری داشته است.

خواجه وند یادآورشد: در یک سال گذشته توسط گروه ورزش این شرکت بیش از ۲۸ برنامه ورزشی تدارک دیده و اجرا شد و ۷ مورد نیز اعزام به مسابقات خارج از استان داشتیم و همکاران متعددی صاحب رتبه های برتر شدند که امروز از آنها تجلیل می شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید قریش موسوی مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین در خصوص سجایای اخلاقی پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (ع) سخنرانی کرد.

در این مراسم از ۴۱ نفر از منتخبان مسابقات قزآنی، ورزشی و ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر