English

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

افزایش ۴۷ درصدی گاز تحویلی به نیروگاه شهید رجایی در شش ماهه اول سال نسبت به دوره مشابه

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از تحویل بیش از یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه شهید رجایی در راستای پایداری شبکه برق در شش ماهه اول سال جاری خبرداد.

افزایش 47 درصدی گاز تحویلی به نیروگاه شهید رجایی در شش ماهه اول سال نسبت به دوره مشابه

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی حجتی پور با بیان مطلب فوق افزود: با مصرف بیش از یک میلیارد و ۵۳۰ میلیون متر مکعب گاز توسط نیروگاه شهید رجایی در شش ماهه نخست سال جاری، شاهد افزایش ۴۷ درصدی مصرف گاز در این بخش نسبت به دوره مشابه هستیم.

وی در ادامه افزود: از میزان کل مصرف گاز استان در ۶ ماهه اول سال، ۵۷ درصد آن تحویل نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز استان شده است.

حجتی پور در ادامه، خاطرنشان کرد: تحویل گاز بیشتر به نیروگاه‌ها، بر کاهش مصرف سوخت مایع و فرآورده‌های نفتی در راستای کمک به مسایل زیست‌محیطی، ذخیره سازی حداکثر فرآورده و تأمین کامل خوراک نیروگاه‌ها با گازطبیعی و نیز افزایش راندمان نیروگاه‌ها و به تبع آن، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی را به ارمغان خواهد داشت.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شروع فصل سرد سال، مطمناً با افزایش مصرف گاز در بخش خانگی مواجه خواهیم شد، بنابراین از همه مشترکین خانگی تقاضا می شود که با رعایت الگوی مصرف شرکت گاز را در استمرار جریان گاز طبیعی به نیروگاه و صنعت استان یاری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر