English

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین :

در اجرای طرحهای شهر" دوستدار کتاب" نقش آفرینی حداکثری خواهیم داشت

جلسه کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با هدف هم اندیشی پیرامون برنامه های اجرایی "شهر دوستدار کتاب "در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با حضور سرپرست این اداره کل برگزار شد.

در اجرای طرحهای شهر" دوستدار کتاب" نقش آفرینی حداکثری خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جلسه کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین با حضور حسین براتی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ،فاطمه اشدری رییس این کمیسیون ،مهری السادات تقوی نائب رییس، منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی و جمعی از مدیران شهری و فعالین و مشاورین فرهنگی این کمیسیون و با هدف هم اندیشی پیرامون اجرای برنامه های شهر دوستدار کتاب  در محل سالن جلسات  اداره کل فرهنگ وارشاد  اسلامی برگزار شد. 

 این گزارش می افزاید : در ابتدای این جلسه براتی سرپرست فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان قزوین در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ کتابخوانی درجامعه اظهار کرد: در اهواز نیز یک گروه تشکل غیر دولتی برای کسب عنوان پایتخت کتاب پنج طرح ارایه نمود و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که این  کار غیر دولتی دنبال شود و توسط  شورا و شهرداری حمایت شود که خوشبختانه به نتایج خوبی دست یافتیم و شهر اهواز به عنوان پایتخت کتاب دست یافت. 

 وی ادامه داد: در شهر قزوین نیز انتخاب درستی صورت گرفته که توسط موسسه سیمرغ سخن طرحهای شهر دوستدار کتاب پیگیری شده و همان مسیری که در شهر اهواز پیگیری شد را در قزوین دنبال می کنیم و امیدواریم عنوان پایتختی کتاب را با اجرای طرحهای خوب کسب نماییم . 

 براتی تاکید کرد: این اداره نیز مطابق آیین نامه و دستورالعمل ها موارد را پیگیری خواهد نمود و سعی می کنیم نقش آفرینی حداکثری داشته باشیم . 

 وی همچنین به برخی از طرحها در راستای ترویج فرهنگ کتاب اشاره نمود و گفت:در شهر اهواز به منظور تعامل بین اصحاب کتابخوان کافه کتاب ایجاد نمودیم و در استان قزوین نیز می توانیم با استفاده از ظرفیت ارشاد با پیوستهای مدنظر طرح کافه کتاب را اجرایی نماییم . 

 فاطمه اشدری رییس کمیسوین بانوان و امور خانواده نیز در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری این کمیسیون در به ثمر به نشستن طرحهای شهر دوستدار کتاب خاطر نشان کرد: در این کمیسیون همراهان خوب و مشاورین فعالی داریم که در زمینه های مرتبط به خانواده و بانوان بسیار فعال پیگیر امور هستند و امیدواریم با اجرای طرح های پیش بینی شده بتوانیم کسب عنوان پایتختی کتاب برای شهر قزوین را بدست آوریم. 

وی همچنین خواستار تولی گری اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد قزوین برای موضوع اجرای طرحهای شهر دوستدار کتاب شد و گفت: متولی اصلی این اقدام اداره کل ارشاد باشد و ما نیز همگی در کنار شما هستیم تا به نتایج خوبی در این موضوع برسیم . 

 در ادامه گروه ای مدیر موسسه سیمرغ سخن نیز به تشریح اقدامات خود و طرح های درنظر گرفته شده برای اجرا پیرامون شهر دوستدار کودک پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر