English

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

تأسی به سیره عملی پیامبر اسلام راهگشای حل بسیاری از مسائل فردی و اجتماعی است

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: تأسی به سیره عملی پیامبر عظیم الشان اسلام قطعا راهگشای حل بسیاری از مشکلات و مسائل فردی و اجتماعی خواهد بود.

تأسی به سیره عملی پیامبر اسلام راهگشای حل بسیاری از مسائل فردی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین براتی در جلسه ای صمیمانه با کارکنان اداره ارشاد استان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز 17 ربیع الاول سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) بیان کرد: همه ما باید از سبک زندگی نبوی در زندگی خود پیروی کنیم که منشا آثار و برکات فراوانی در امور مادی و معنوی خواهد بود.

وی افزود: همانطور که در آیات ‌و روایات ذکر شده است پیامبر اسلام نمونه و الگوی کامل مکارم اخلاقی برای تمام انسان‌ها در همه اعصار و دوران‌ها می باشد و تأسی به سیره عملی این پیامبر عظیم الشان قطعا راهگشای حل بسیاری از مشکلات و مسائل فردی و اجتماعی خواهد بود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به ضرورت الگوگیری کارکنان و مسئولان از سیره پیامبر اکرم در مواجهه با مراجعین و مردم بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام به عنوان بهترین و کامل‌ترین اسوه راستین بشریت از سجایای اخلاقی بی‌شماری برخوردار بودند به طوریکه خداوند متعال در قرآن کریم به ستایش از ایشان پرداخته است.

وی در پایان گفت: شناخت شیوه‌های برخورد پیامبر اسلام با مردم و رفتار متواضعانه، دلسوزانه و صبوری ایشان و پیروی از سیره نبوی در مواجهه با مسائل مختلف می‌ تواند راه‌ نفوذ در دل ها و رضایتمندی مراجعان و جامعه هدف را فراهم سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر