English

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

بازرسی از ۵۰ واحد صنفی در شهرستان قزوین انجام شد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بازرسی و رصد ۵۰ واحد صنفی در شهرستان قزوین توسط بازرسان این سازمان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

بازرسی از ۵۰ واحد صنفی در شهرستان قزوین انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: از این تعداد واحدهای صنفی بازدید شده ۱۵ واحد متخلف شناخته شده که ۱۰ واحد مربوط به نانوایی و ۵ واحد شامل دیگر اصناف می باشد که پرونده تخلف برای آنها صادر و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی تخلف این واحدهای صنفی را بیشتر در حوزه کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی ذکر کرد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی هفته جاری اکیپ های بازرسان این سازمان بطور منظم و مستمر از واحدهای عرضه کننده شکر و فروشگاههای بزرگ بمنظور نظارت بر  عدم فروش شکر با قیمت بالاتر بازدید جدی خواهند داشت.

خدایاری افزود: قیمت هرکیلو شکر فله ای حداکثر ۲۸ هزار تومان و بسته بندی شده ۳۴ هزار تومان تعیین شده که در صورت مشاهده شهروندان از گرانفروشی مراتب را به این سازمان منعکس نمایند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر