English

فرماندار آبیک:

پلیس مقتدر است و باید مقتدر بماند

فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان آبیک در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و با حضور اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

پلیس مقتدر است و باید مقتدر بماند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت اله مددخانی فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان آبیک در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و با حضور اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی،  فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل، بخشداران، شهرداران،خیرین امنیت و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: پلیس مقتدر است و باید مقتدر بماند و اقتدار پلیس در جمهوری اسلامی ایران همراه با اخلاق، عاطفه و قانونمداری است.

مدد خانی فرماندار و رئیس شورای تأمین در این مراسم یاد و خاطر شهدای این مرز و بوم بویژه شهدای امنیت را گرامی داشت و اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای تجلیل از مقام نیروهای انتظامی و پاسداشت تلاش های خالصانه و شبانه روزی این سبز پوشان مقتدر است.

وی افزود: با استفاده از تمام ظرفیت شورای تأمین، جامعه اطلاعاتی، شورای اداری و بسیج،  همراه و پشتیبان نیروی انتظامی در انجام مأموریت های محوله خواهیم بود و این همراهی را به جهت ارتقاء امنیت شهروندان بر خود فرض میدانیم.

فرماندار آبیک ضمن اشاره  به وظیفه سنگین فراجا در این شهرستان با عنایت به موقعیت خاص جغرافیایی و تأسیس شهرهای قشلاق و زیاران، تصریح کرد: عده و عده فراجا این شهرستان جوابگوی این حجم ماموریت نیست و نیازمند نگاه ویژه فراجا استان در حوزه تقویت نیروی انسانی و امکانات و لجستیک فراجا این شهرستان است.

مددخانی افزود: مجموعه شورای تأمین آبیک از عملکرد فراجا این شهرستان رضایت دارد ولی قانع کننده نیست و انجام مطلوب ماموریت های محوله نیازمند نگاه ویژه فراجا استان به حوزه انتظامی این شهرستان است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از خانواده معظم شهید حسن بهرامی، پرسنل ،  فعالین و خیرین حوزه امنیت تجلیل بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه