English

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه در شهر قزوین کشف شد

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از کشف ۲۰۰ کیلو گرم آرد یارانه ای در یک واحد صنفی رستوران در شهر قزوین توسط بازرسان این سازمان خبر داد.

۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه در شهر قزوین کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با توجه به بازرسی های انجام شده مشاهده شد واحد متخلف تعداد ۵ کیسه معادل ۲۰۰ کیلوگرم آرد را از یک فرد سودجو دریافت کرده که این میزان آرد بصورت خارج از شبکه اخذ و درا ختیار این واحد صنفی متخلف (رستوران) قرار داده شده  که واحد صنفی متخلف به پلیس امنیت اقتصادی معرفی شد.

وی اظهار داشت: رستوران دارانی که خود دارای واحد نانوایی  در واحد صنفی خود  هستند بایستی از آرد صنعت استفاده کنند.

خدایاری تاکید کرد: گاها مشاهده می شود که رستوران ها از آرد های خارج از شبکه در واحد صنفی خود استفاده می کنند که این امر باعث تضییع حقوق شهروندان استان می شود و بازرسان این سازمان نظارت دقیق بر این امر دارند و برخورد جدی با آنها خواهند کرد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر