English

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۰ واحد صنفی در شهر قزوین به دلیل عدم نصب قیمت کالا جریمه شدند

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۰ واحد صنفی در شهر قزوین به دلیل عدم نصب اتیکت( قیمت کالا) شناسایی و جریمه شدند.

۱۰ واحد صنفی در شهر قزوین به دلیل عدم نصب قیمت کالا  جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان این سازمان طی دو روز گذشته از ۶۳ واحد صنفی در شهر قزوین بازدید کردند که به ۳۵ واحد صنفی اخطار لازم داده شد و ۱۰ واحد صنفی نیز جریمه و به تعزیرات معرفی شدند.

وی اظهار داشت: طرح نصب قیمت کالا بر روی اجناس در مغازه ها و فروشگاهها به طور جدی از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین رصد و نظارت می شود.

خدایاری خاطر نشان کرد: فروشگاههای عرضه محصولات و موادغذایی و مغازه ها بایستی نسبت به درج قیمت کالا بر روی اجناس خود اقدام نمایند چرا که این حق شهروندان است که از قیمت کالا مطلع باشند و همچنین بازرسان این سازمان با توجه به فاکتور خرید کالا و قیمت مندرج بر کالا بتوانند نظارت دقیقی داشته باشند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر