English

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

ضریب اشغال صندلی اتوبوس بین شهری قزوین به ۲۳درصد رسید

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ضریب اشغال صندلی ناوگان اتوبوسی بین شهری این استان طی نیمه نخست امسال ۲۳درصد بوده است.

ضریب اشغال صندلی اتوبوس بین شهری قزوین به 23درصد رسید

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، احسان شهبازی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۶۸ هزار و ۷۳۰ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه جا شده است که از این تعداد ۳۵۶ هزار و ۷۴۸ نفر مربوط به مسافران اتوبوس، ۴۷۴ هزار و ۷۵۰ نفر مینی بوس و ۱۳۷ هزار و ۲۳۲ نفر سواری کرایه بوده اند.

وی اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافر جابه جا شده با اتوبوس ۱۵ درصد و سواری کرایه ۷ درصد افزایش داشته و تعداد مسافران ناوگان مینی بوس نیز با کاهش ۲۳ درصدی مواجه بوده است.

شهبازی ادامه داد:حمل و نقل این تعداد مسافر در قالب ۱۰۶ هزار و ۸۱۷ سفر انجام شده است.

وی گفت: در طی این مدت به ۲۳ تخلف شرکت ها، رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل مسافر در کمیسیون های حمل و نقل رسیدگی و برای آنها رای صادر شد.

شهبازی با بیان اینکه امکان خرید بلیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی، هم به صورت اینترنتی و هم حضوری فراهم است، افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری از ۹۶۸ هزار و ۷۳۰ بلیت فروخته شده، ۹ هزار و ۳۳۷ مورد از آنها اینترنتی بوده که این میزان فروش در مقایسه با سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر