English

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

صدای موشک های رژیم منحوس صهیونیستی فریاد ترس و استیصال است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت:موشک های رژیم صهیونیستی از سر استیصال و ترس است چون توانایی عقلی و دانش و آگاهی ندارد.

صدای موشک های رژیم منحوس صهیونیستی فریاد ترس و استیصال است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،ویژه برنامه کربلای غزه در محکومیت حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه با حضور سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین و حجت‌الاسلام والمسلمین مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت الاسلام شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین و مردم ولایی قزوین، به همت اداره کل اوقاف استان، در صحن مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی مجیدی بیان کرد: امروز در تاریخ ما، آنچه که فریاد رژیم منحوس صهیونیستی است؛ فریاد اقتدار، شجاعت، رادمندی و ایستادگی نیست؛ فریاد امروز رژیم صهیونیستی به مثابه آن آدم هراسناکی ست که در گوشه‌ای گیر کرده و با یک حیوان درنده و یا خطری بزرگ روبرو است و توانایی عقلی و دانش و آگاهی به او کمکی نمی‌کند غیر از فریاد از سر استیصال یا از سر ترس است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: امروز که صدای بلند موشک‌ها و بمب‌های اسرائیلی بر سر غیورمردان و زنان غزه بر زمین می‌خورد؛ صدایش بلند می‌شود و جان‌ها و روح‌های خردسالان، کودکان، نوجوانان، زنان و مردان آزاده غزه را به دیار باقی می‌برد، صدای استیصال و ترس در تاریخ مقاومت است و این فریاد به همراه زجر صهیونیست‌ها برای لحظه‌های آخر زندگی است.

حجت الاسلام و المسلمین مجیدی ادامه داد: امام موسی صدر به زیبایی گفت: اگر جنگی بین شیطان و اسرائیل باشد ما در کنار شیطانیم چرا که اسرائیل شر مطلق است و چه سعادتی بالاتر از آنچه آزادی خواهان عالم و عزیزان دوستدار مقاومت در مسیر مبارزه با شر مطلق جان بدهند.

وی در پایان عنوان کرد: آرزوی مان این است که پای امام مان در مبارزه با این جرثومه فساد بمانیم و به آرزوی دلمان، شهادت در مبارزه با این رژیم کودک کش یعنی اسرائیل غاصب برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر