English

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

پرداختن به موضوع کودکان و نوجوانان یک سرمایه گذاری بسیار ضروری و حائز اهمیت است

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به برگزاری مسابقه ملی "پارس آرا" گفت: پرداختن به موضوع کودک یک سرمایه گذاری بسیار ضروری و حائز اهمیت است که این هدفگذاری به شایستگی احصا و پایه گذاری شده تا در حوزه تولید بازیهای خلاقانه برای کودکان و نوجوانان مثمرثمر باشیم.

پرداختن به موضوع کودکان و نوجوانان یک سرمایه گذاری بسیار ضروری و حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین؛ حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه ای که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و متولیان امر در راستای برگزاری مسابقه ملی پارس آرا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد؛ بیان کرد: هدفگذاری که در حوزه کودک صورت گرفته، اقدام خجسته ای در جهت ارتقای سطح تولیدات در حوزه کودکان و نوجوانان بوده و موجب شناسایی ظرفیت های فرهنگی و تمدنی طراحی و توسعه شخصیت ها در سطح کشور می شود. 

وی افزود: مسابقه ملی "پارس آرا" می تواند در تربیت و رشد و نشاط آفرینی کودکان نقش آفرینی کند که در این صورت جامعه ای  بانشاط و پویا خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پرداختن به موضوع کودک یک سرمایه گذاری بسیار ضروری و حائز اهمیت است و این هدفگذاری به شایستگی احصا و پایه گذاری شده تا در حوزه تولید بازی های خلاقانه برای کودکان و نوجوانان مثمر ثمر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر