English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان در استان قزوین گشایش می یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : چهاردهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، ابزیان، داروهای دامپزشکی ، صنایع و تجهیزات وابسته از دوم آبان ماه در استان قزوین گشایش می یابد.

چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان در استان قزوین گشایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: در این نمایشگاه بیش از ۵۵ واحد تولیدی و بازرگانی در زمینه دام و طیور و آبزیان و صنایع وابسته به آن  از استانهای سراسر کشور دستاوردها و محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع ماشین آلات خوراک دام و طیور، آبزیان، مکمل‌ها و .. ، تجهیزات مرغداری ، دستگاههای جوجه کشی و سیستم های تهویه ویژه مرغداری ها و ...  در معرض دید قرار خواهد گرفت.

عطایی خاطر نشان کرد: ارائه آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه صنعت دام و طیور، آبزیان، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان، ایجاد و گسترش نمایندگی های شرکت های معتبر ملی در سطح استان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ چهاردهمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان، داروهای دامپزشکی ، صنایع و تجهیزات وابسته در تاریخ ۲ لغایت ۵ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ در محل محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر