English

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین:

با مصرف ایمن گاز طبیعی، زمستانی بی‌خطر داشته باشیم

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز قزوین از شهروندان خواست تا با رعایت نکات کاربردی در مصرف ایمن گاز طبیعی به استقبال زمستانی‌ بی‌خطر بروند.

با مصرف ایمن گاز طبیعی، زمستانی بی‌خطر داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید محمد جوادی سرپرست روابط عمومی شرکت گاز قزوین با بیان این مطلب که متاسفانه همه‌ساله جان تعداد از شهروندان قربانی غفلت و بی‌توجهی به نکات صحیح استفاده از لوازم گازسوز، می‌شود، اظهار داشت: این درحالیست که با رعایت چند نکته بسیار ساده اما مهم می‌توان از بروز حوادث تلخ پیشگیری کرد.

وی بر بررسی باز بودن مسیر دودکش‌ها، استفاده از لوله‌های دودکش با سایز استاندارد و مناسب و همچنین خودداری از قرار دادن لوله‌های بخاری داخل ظرف آب تأکید کرد و افزود: کنترل همین چند نکته ساده می‌تواند جان شهروندان به ویژه در فصول سرد سال که‌ استفاده از گاز افزایش می‌یابد، را حفظ کند.

به گفته جوادی استفاده از کلاهک استاندارد و توجه به داغ بودن لوله‌های دودکش در هنگام روشن بودن وسایل گازسوز‌ نیز از جمله موارد اثرگذار در مصرف ایمن گاز طبیعی است‌ که شهروندان همواره باید به آن دقت داشته باشند.

وی استفاده از شلنگ گاز و بست استاندارد با طول حداکثر ۱ و نیم متر و استفاده نکردن از لوله‌های آکاردئونی، فنری و آلومینیومی برای وسایل گازسوز را به شهروندان توصیه کرد و گفت: کنترل صحت همه این لوازم در فواصل زمانی کوتاه باید در دستور کار همه خانواده‌ها قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر