English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

ثبت حدود ۵۰ پیشنهاد در شرکت گاز استان قزوین در ۶ ‌ماهه نخست سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از ثبت حدود ۵۰ پیشنهاد در امور شرکت گاز استان توسط کارکنان مجموعه در شش ماه اول سال خبر داد.

ثبت حدود 50 پیشنهاد در شرکت گاز استان قزوین در 6 ‌ماهه نخست سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،علی حجتی پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ارائه این پیشنهادات نشان دهنده پویایی و توجه کارکنان شرکت گاز نسبت به فعالیت ها و میزان اثربخشی مجموعه و تلاش برای نیل به اهداف از طریق راهکارهای نوین و شیوه‌های به‌روز است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب کارگروه‌های تخصصی نظام پیشنهادهای شرکت، بیان کرد: از حدود ۵۰ پیشنهاد ارائه شده بالغ بر ۳۰ پیشنهاد بررسی و ۱۰ مورد به تصویب رسیده است.

حجتی پور مشارکت کارکنان را یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای بهبود مستمر سازمان دانست و افزود: سازمان‌ها برای موفقیت و افزایش بهره وری نیازمند مشارکت همه‌جانبه کارکنان خود هستند و این هدف تنها ار این طریق به ثمر می رسد که همه کارکنان خود را صاحب سازمان دانسته و در قبال آن احساس مسئولیت کنند و با احساس تعلق خود به سازمان شاهد توسعه، پیشرفت و اعتلای آن باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین نظام پیشنهادها را یکی از ابزارهای مدیریت مشارکتی در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان برشمرد و گفت: با فراهم کردن زمینه لازم برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های نظام پیشنهادها، می‌توانیم شاهد نتایج مثبت و پیامدهای همه‌جانبه آن در سطوح مختلف شرکت باشیم.

 وی خاطرنشان ساخت: نظام پیشنهادها در شرکت گاز استان قزوین با اعتقاد به‌ضرورت بهره‌گیری از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه‌های انسانی و فعال‌سازی کارکنان در راستای فعالیت‌های بهبود جویی و پویایی محیط کار نشأت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر