English

رییس پارلمان محلی محمدیه:

مردم ولی نعمتان ما هستند

رییس پارلمان محلی محمدیه گفت: باید در انتقال مشکلات و مطالبات مردمی پیش قدم باشیم، چرا که معتقدیم مردم ولی نعمتان ما هستند و در راستای تحقق وعده های داده شده پیشقدم و‌ کوشا باشیم.

مردم ولی نعمتان ما هستند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

حسن فرخ رییس پارلمان محلی محمدیه در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر که در صحن شورا برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم احداث ورودی منطقه ۴ و ۵ از جاده قدیم محمدیه گفت:اجرای عملیات عمرانی ورودی از جاده قدیم یکی از مطالبات شهروندان ساکن مناطق به جهت رونق کسب و کار می باشد که مطابق وعده داده شده امیدواریم شاهد اجرای عملیات عمرانی باشیم .

حسن فرخ با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی گفت: باید در انتقال مشکلات و مطالبات مردمی  پیش قدم باشیم، چرا که معتقدیم مردم ولی نعمتان ما هستند و در راستای تحقق وعده های داده شده پیشقدم و‌ کوشا باشیم.

وی با اشاره به درخواست شهروندان مبنی بر رفع مشکلات افزود:مطالبه گری باید در راس امور قرار داشته باشد، اگر چه شاید نتوانیم همه مشکلات را برطرف کنیم اما باید کوشش کنیم تا بخشی از مشکلات مرتفع شوند ، چرا که شوراهای اسلامی یک نهاد مردمی و از ارکان تصمیم گیری هستند و می بایست به جایگاه واقعی خود دست یابند.

وی افزود: شاید انتقاداتی به شوراهای اسلامی از  سوی مردم وارد گردد اما باید تحمل نمود چرا که تلاش مدیریت شهری اجرای پروژه ها به جهت رفاه حال شهروندان و رفع مشکلات است

وی عمده مطالبات مردمی را اجرای عملیات عمرانی احداث ورودی جدید از مهرگان به محمدیه به جهت کاهش ترافیک در بلوار شهید مطهری،احداث ورودی به مناطق ۴ و ۵ ، احداث پارک سالمندان در منطقه ۴ و تکمیل پارک بزرگ شهر در منطقه ۲ عنوان کرد و گفت:این مطالبات در تمام دوره های شورای شهر مطرح شده و امیدواریم در دوره ششم شورای اسلامی تحقق یابد.

وی همچنین از تلاش مدیریت شهری جهت کسب حداکثری رضایتمندی یاد نمود و خاطر نشان کرد:مدیریت شهری در راستای تعریف و اجرای پروژه های ماندگار و زیربنایی مصمم بوده و اجرای پروژه ها و تبدیل شهر به کارگاه عمرانی موید این ادعاست.

رییس پارلمان محلی در پایان افزود:امیدواریم اجرای عملیات عمرانی لوله گذاری و اجرای عملیات روکش آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر تا فرارسیدن فصل سرما و به جهت رفاه حال شهروندان به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر