English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبرداد:

آمادگی شرکت گاز استان قزوین برای فصل سرما

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از آمادگی این شرکت برای مواجهه با فصل سرد سال خبر داد.

آمادگی شرکت گاز استان قزوین برای فصل سرما

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: این شرکت همه ساله پیش از فرا رسیدن فصل سرد سال تعمیرات همه ایستگاه‌ها و تأسیسات گاز را در دستور کار قرار می‌دهد تا احتمال افت فشار گاز در فصل سرما به حداقل برسد.

حجتی‌پور همچنین افزود: این شرکت علاوه بر تعمیرات مستمر با اتصال خطوط تغذیه و توزیع شهرها به یکدیگر زمینه افزایش ضریب پایداری جریان گاز در استان را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با استانداری دستورالعمل مصرف بهینه گاز در ادارات دولتی در ساعات کاری و غیرکاری و همچنین در روزهای تعطیل ابلاغ شده و با اقدامات فرهنگسازانه انتظار می‌رود رعایت این دستورالعمل مورد اقبال جمعی قرار گیرد.

حجتی‌پور از عموم شهروندان خواست تا در مصرف گاز، شاخص صرفه‌جویی را سرلوحه خود قرار دهند و اطمینان داشته باشند حاصل این‌کار خیر عمومی است که بهره‌مندی همه مردم از نعمت گاز طبیعی را حتی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور فراهم می‌کند.

وی پوشیدن لباس‌های ضخیم زمستانه، استفاده از یک بخاری در منزل، حفظ دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد، استفاده از پرده‌های ضخیم، مسدودکردن روزنه‌های ورود هوای سرد با درنظرگرفتن هوای موردنیاز برای سوخت وسایل گازسوز و مسدود کردن شیر شوفاژ و خاموش کردن بخاری ‌اتاق‌های خالی را از جمله نکات کاربردی و اثرگذار در کاهش مصرف گاز برشمرد و تأکید کرد: با رعایت همین موارد به ظاهر ساده می‌توان فصل سرد سال را بدون دغدغه سپری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر