English

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از سه پروژه فرهنگی شهرداری

اعضای کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از سه پروژه فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین بازدید کردند.

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از سه پروژه فرهنگی شهرداری

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین،قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی به همراه  مهدی مهدی خانی  و ولی چگینی از اعضای کمیسیون ،برجی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی، حسامی معاون عمرانی منطقه دو و یونسی رییس اداره مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی  از سه پروژه فرهنگی شهرداری قزوین شامل خانه  مشارکتهای مردمی، زمین چمن فوتبال میلاد و سوله ورزشی واقع در بلوار باهنر بازدید نمودند.

بر اساس این گزارش؛ رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی با حضور در خانه  مشارکتهای مردمی شهرداری بعنوان (دومین خانه فرهنگ تخصصی )و بازدید از این مکان که به تازگی بازسازی شده است در جریان اقداماتی که در آینده ای نزدیک قرار است توسط این مرکز صورت گیرد قرار گرفتند.

گفتنی است؛ برجی رئیس سازمان سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین پیرامون اقداماتی که در این خانه  قرار است شکل گیرد اشاراتی داشت و‌گفت: این مرکز دومین خانه فرهنگ تخصصی است که با عنوان مشارکتهای مردمی و در راستای برگزاری کلاسهای آموزشی و کارگاهی با هدف کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد:اختصاص  کلاسهایی با عناوین همراه شهر، همراز شهر و همیار شهر و همگام شهر در این خانه طرح ریزی شده است .

به گفته برجی، با توجه به اینکه کار بهسازی این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان به اتمام رسیده امیدواریم در هفته آینده شاهد افتتاح این مرکز باشیم و ثبت نام کلاسها را انجام دهیم.

وی همچنین از تخصصی شدن فرهنگسراها خبرداد وگفت: فرهنگسرای خانواده،خانه مشارکتهای مردمی،   خانه سلامت اجتماعی در هادی آباد، فرهنگسرای هنر و پایداری و هنر و رسانه و بازی و اسباب بازی از جمله مواردی می باشد که امیدواریم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرند

در ادامه این بازدید رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی در سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای سازمان فرهنگی در بازسازی ساختمان خانه مشارکتهای مردمی بر لزوم تخصصی شدن فرهنگسراها تاکید نمودند ،همچنین اطلاع رسانی مؤثر از برنامه های فرهنگسراها با استفاده از تولید و نشر برای استفاده بیشتر شهروندان تاکید کردند. 

همچنین در ادامه،سوله ورزشی نیمه کاره در  بلوار شهید باهنر قزوین مورد بازدید قرار گرفت و اعضای کمیسیون ضمن بررسی پروژه و گفتگو با معاون عمرانی منطقه دو و پیمانکار پروژه بر لزوم حل مشکلات این پروژه و اجرای  کار تاکید نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر