English

شرکت آب منطقه‌ای قزوین و سازمان بسیج کارکنان استان در زمینه مدیریت مصرف آب تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه اجرای کارهای فرهنگی و تبلیغاتی درباره مصرف بهینه آب بین شرکت آب منطقه‌ای قزوین و سازمان بسیج ادارات استان در نشستی با حضور مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه‌ای قزوین و مسئول سازمان بسیج کارکنان و ادارات استان و فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی، مبادله شد.

 شرکت آب منطقه‌ای قزوین و سازمان بسیج کارکنان استان در زمینه مدیریت مصرف آب تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی یکی از گام‌های موثر و مهم در راستای ارتقاء سواد آبی مردم و مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی است.

وی افزود: در همین راستا، استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروی مردمی بسیج در دستور کار قرار گرفت و امروز خرسندیم که زمینه همکاری و همراهی این سازمان در راستای مصرف بهینه منابع آبی فراهم شده است.

ستوده با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده، تصریح کرد: هدف کلی این تفاهم‌نامه اجرای کارهای فرهنگی و تبلیغاتی درباره مصرف بهینه آب بوده که این هدف با تولید محتوای مناسب در قالب کلیپ، موشن‌گرافی، پوستر و... و استفاده از فضاهای تبلیغاتی عمومی در سطح استان مانند بیلبوردها و فیکسچرها محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شناسایی و رصد مناطق دارای بحران آب و اطلاع‌رسانی به شرکت جهت انجام اقدامات مقتضی و همکاری در برگزاری میز خدمت با هدف شناسایی مشکلات و چالش‌های مردم در موضوعات مرتبط با منابع آبی استانی نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به‌شمار می‌آید.

سرهنگ فیضی، مسئول سازمان بسیج کارکنان و ادارات استان نیز در این نشست گفت: امروز مسئله آب، یکی از مهم‌ترین موضوعات کشور بوده که نقش بسیار مهمی در معیشت و اقتصاد مردم دارد.

فرمانده سازمان بسیج ادارات استان عنوان کرد: تغییرات اقلیمی و خشکسالی‌های اخیر و افزایش میزان استفاده از منابع آبی سبب‌شده تا لزوم مدیریت مصرف و بهره‌وری در این حوزه بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد.

سرهنگ فیضی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدام مشترک بتواند زمینه همراهی و مشارکت بیشتر مردم در زمینه استفاده بهینه از منابع آبی در استان را فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر