English

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

پرداخت ۲۶۶ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان قزوین پیش بینی می شود

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرداخت ۲۶۶ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان و باغداران استان پیش بینی و مصوب شده است.

پرداخت ۲۶۶ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان قزوین پیش بینی می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست بیمه محصولات کشاورزی که با حضور مدیران زراعت و باغبانی و مسئولین بیمه بانک کشاورزی در دفتر معاون بهبودتولیدات گیاهی این سازمان برگزار شد افزود: از این میزان تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان نهایی شده است.

وی یادآور شد:این پرداخت بیمه شامل محصولات زراعی و باغی در استان می باشد.

راه انجام با بیان اینکه استان قزوین در سطح کشور بالاترین ضریب نفوذ بیمه محصولات کشاورزی را دارد افزود: نفوذ بیمه کشاورزی بایستی در استان در همه زیر بخشهای کشاورزی و در همه مناطق استان بیشتر شود و تحت پوش بیمه قرار گیرد زیرا استان قزوین پتانسیل مستعدی در بخش کشاورزی دارد .

معاون بهبود  تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بخش کشاورز همواره با حوادث طبیعی و اقلیمی گوناگونی روبروست و بیمه محصولات کشاورزی ابزار مدیریتی مناسبی برای کاهش میزان خسارت است .

راه انجام بر لزوم اهمیت تشویق و ترغیب کشاورزان و باغداران برای بیمه محصولات کشاورزی در استان تاکید کرد.

این مسئول همچنین به اهمیت اجرای طرح کشاورزی قرار دادی در مزارع استان اشاره کرد و بر اهمیت همکاری بیشتر کارگزاری های بیمه محصولات کشاورزی برای اجرای بهتر این طرح و بیمه محصولات طرح تاکید کرد.

راه انجام گفت: کشاورزان برای اجرای طرح کشاورزی قرار دادی نسبت به عقد قرار داد اقدام کنند تا از ۲۰ درصد تخفیف بیمه برخوردار شوند که وجه آن نیز در زمان برداشت و تحویل گندم به مراکز خرید کسر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر