English

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

کارت هنر ویژه کتاب‌فروشان صادر می شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارت هنر ویژه کتاب‌فروشان فعال و دارای پیشینه خوب صادر می شود.

کارت هنر ویژه کتاب‌فروشان صادر می شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در حاشیه بازدید از کتاب فروشی های فعال سطح استان که به مناسبت هفته کتاب انجام شد؛ با تبریک هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از رویکردهای اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد است.

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین  از ۲ باب کتاب فروشی در سطح استان به مناسبت هفته کتاب

وی افزود: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی در سطح کشور سیاست گذاری ها، آیین نامه ها و مقررات درون سازمانی را تدوین و تبیین کرده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم همراه با دیگر متولیان امر نقش آفرینی برجسته ای در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان داشته باشیم؛ در این راستا به مناسبت هفته کتاب برنامه های متنوعی در سطح استان قزوین پیش بینی و اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه نشر و تالیف کتاب کودک و نوجوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا باید با اهتمام جدی برای تقویت این حوزه تلاش کرد. 

براتی در پایان گفت: با تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارت هنر ویژه کتاب‌فروشان خوش سابقه و دارای پیشینه خوب صادر می شود و آنها می توانند از مزایای صندوق هنر بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر