English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

امدادگران پیشانی شرکت گاز هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در مراسم تجلیل از امدادگران برتر در مسابقه عملیاتی-ورزشی، امدادگران و کنتورخوان‌ها را پیشانی و ویترین آبرومند شرکت گاز خواند.

امدادگران پیشانی شرکت گاز هستند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی حجتی‌پور در مراسم تجلیل از امدادگران برتر در مسابقه عملیاتی-ورزشی امدادگران شرکت گاز استان قزوین، گفت: امدادگران با حفظ آمادگی دائم برای ارائه خدمات به مردم در هر لحظه از شبانه‌روز و داشتن نظم، انظباط و مسئولیت‌پذیری به بهبود شاخص‌ها کمک کرده و موفقیت را برای خانواده بزرگ شرکت گاز به ارمغان می‌آورند. وی افزود: از واحد امداد و فوریت‌های امدادی انتظار می‌رود همه ساله بتوانند در مسیر بهبود شاخص‌ها گام بردارند و نگهداشت موفقیت‌های کسب شده را یک وظیفه بزرگ بدانند.

حجتی‌پور با تأکید بر این مطلب که ما باید فرصت ها را مغتنم دانسته و متفکرانه جلو برویم، ادامه داد: با بررسی تمام روش‌های منتهی به جلب رضایت مردم خواهیم دید که یکی از مهم‌ترین معیارهای دستیابی به این هدف، بهبود شاخص‌های عملکرد است.

این مسئول ارتقای شاخص‌های فردی و مواجهه با ارباب‌رجوع بر مبنای حسن رفتار و خلق‌ و خوی عالی را از مهم‌ترین وظایف کارکنان برشمرد و گفت: ما موظف به اشاعه امید از طریق بهبود خدمات به مردم هستیم. قزوین در ردیف برترین استان‌های کشور در رفع ناترازی انرژی حجتی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود، ناترازی انرژی را از بزرگترین چالش‌های سال گذشته برشمرد و افزود: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده این مشکل رفع شد اما برای رفع کامل ناترازی انرژی دو رویکرد مهم داریم. اول اینکه باید تلاش‌ها به سمت و سویی باشد که ناترازی به‌طور کامل رفع و مازاد تولید انرژی به مسیر صادرات هدایت شود و رویکرد دوم از پایین به بالا و تسری فرهنگ مدیریت مصرف است.

وی با بیان اینکه امروز مصرف انرژی در همه انواع آن اعم از آب، برق و گاز شدت بالایی پیدا کرده، گفت: بنابراین ترویج فرهنگ مصرف و نهادینه‌سازی الگوی صحیح مصرف رسالت امروز ماست.

حجتی‌پور با قدردانی از مدیریت و حسن عملکرد همه واحدهای شرکت گاز استان در پیشگیری از قطعی گاز به‌ویژه از عملکرد قرارگاه مدیریت بحران و دیسپچینگ، گفت: سال گذشته این قرارگاه با برگزاری جلسات روزانه طی ۸۲ روز، مصرف گاز استان در بخش خانگی و صنایع را رصد کرد و در پیشگیری از بروز قطعی گاز در زمستان بسیار جدی و قوی ظاهر شد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، مصرف گاز در زمستان سال گذشته در استان قزوین با کمترین تبعات کنترل شد و این مرهون زحمات شبانه‌روزی همکاران مجموعه است.

این مسئول با تأکید بر اینکه ما اعتقادی به قطعی گاز در زمستان نداریم، تصریح کرد: دو میلیون مترمکعب ناترازی گاز در زمستان سال گذشته با زحمات شبانه‌روزی همه همکاران و اعمال محدودیت‌های ابلاغی ظرف ۶۲ روز سخت کاری با کمترین تبعات جبران شد و استان قزوین را در ردیف شاخص‌ترین و برترین استان‌های کشور قرار دارد که این دستاورد حائز قدردانی و افتخار است.

حجتی‌پور در ادامه سخنان خود از تحقق بخش اعظم برنامه‌های شرکت گاز در سال جاری خبر داد و گفت: بخش اعظم برنامه‌هایی که برای امسال تعهد کرده بودیم محقق شده و بر اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده برنامه‌های باقیمانده نیز تا پایان سال محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به زحمات همه واحدهای مجموعه از دیده نشدن زحمات برخی واحدهای تخصصی از جمله واحد مالی که بار سنگین تأمین منابع را بر عهده دارد ابراز ناراحتی و بر فراهم ساختن ساز و کار دیده شدن زحمات همه واحدها و برجسته شدن خدمات آنها تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تأکید کرد: وزارت نفت در عمل به شعار سال بر مبنای «مهار تورم و رشد تولید» که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است جایگاه وزارتخانه برتر را به خود اختصاص داده و با انجام چند برابری تعهدات خود سهم بزرگی در احقاق این شعار داشته که مایه افتخار و بالندگی است.

وی ادامه داد: وزارت نفت در جایگاه پیشران تولید سوخت و تقدیم خدمت باکیفیت به مصرف‌کننده و در صف اول مهار تورم قرار دارد که این مرهون زحمات تک‌تک کارکنان این مجموعه بزرگ است.

حجتی‌پور در ادامه سخنانش از زحمات آقایان شفیعی‌ها، پارسانیا، چگینی، مشکینی و سیمیاری قدردانی کرد و با بیان اینکه این عزیزان از اساتید متبحر ابزار دقیق بوده و حق اساتیدی به گردن همه ما دارند، شرکت گاز را خانه همیشگی آنها و همه عزیزان پیشکسوت و بازنشسته دانست.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر، تندیس و هدیه از امدادگران برتر در مسابقه عملیاتی-ورزشی امدادگران تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر